728 x 90

استرون استیونسون: نقش پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی در وقایع کردستان عراق

استرون استیونسون، رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق
استرون استیونسون، رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق
استرون استیونسون، رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق، طی مقاله‌یی درباره نقش پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در وقایع کردستان عراق نوشت:‌ اکنون این امر آشکار شده است که او اشغال مجدد شهر نفت خیز کرکوک و بسیاری مناطق کردی دیگر در شمال عراق را هماهنگ کرده که به ناچار بذر تازه‌یی از جنگ را در منطقه می‌افشاند.

استرون استیونسون با استقبال از لیست‌گذاری سپاه پاسداران افزود: کردستان زمین حاصلخیزی برای قاسم سلیمانی است. تحریک درگیریهای مدنی قلب استراتژی رژیم در سوریه، یمن، لبنان و عراق بوده است. بسیار مهم است که فقط چند روز بعد از آن که سپاه پاسداران توسط خزانه‌داری آمریکا به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری شد، مشکل بزرگی برای رژیم ایران ایجاد کرد، جایی که سپاه پاسداران کنترل بیش از ۷۰درصد اقتصاد را در دست دارد. دخالتهای رژیم ایران در کردستان و حضور قاسم سلیمانی در کرکوک به صحنه‌ای برای آمریکا تبدیل شده است که به جهان اثبات کند که نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران اجازه ندارد حاکمیت قانون را در عراق واژگون کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/361217c1-9e05-4892-ab59-f4490893b8f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات