728 x 90

نگرانی آخوند علم‌الهدی از خشم و نارضایتی مردم به‌خاطر کلاهبرداری از زائران کربلا

اخوند  علم الهدی
اخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، از خشم و نارضایتی مردم به‌خاطر کلاهبرداری اززائران کربلا توسط کارگزاران حکومت آخوندی و عوامل رژیم در این کشور به‌خاطر گرفتن پول پرده برداشت:
یک عده هم از آنطرف آقا شدند متوکل امروز، چه در عراق و چه در ایران. در عراق آقا 40دلار به چه مناسبت از یک زائر امام حسین پول گرفتند. این هیچ توجیه دینی و هیچ توجیه عاطفی نداره، جز این‌که دولت عراق یک دولت لائیکه، یک دولت غیراسلامیه...

در ایران هم همین‌طور شده، یک عده آمدند اربعین امام حسین را کاسبی قرار دادند. یک شرکت بیمه ایران چند میلیارد پول سر هم انباشته می‌کند، از مردم می‌گیره، نه به اسم بیمه امسال، به اسم بیمه سال دیگه ستاد اربعین تشکیل می‌شود کرایه‌های اتوبوس‌ها دو برابر می‌کنند. چرا کرایه اتوبوس دو برابر؟.

هواپیمایی میگه آقا ما چون عوارض آنها یک مبلغی فرودگاه نجف اضافه کرده بنابراین بلیط 600هزار تومان را مردم به یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان پول بدهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd2e3956-5158-4a81-b53b-d40c6820f998"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات