728 x 90

کارشناس رژیم: خودکشی در ملأعام اعتراض به شرایط است

خودکشی در ملأعام اعتراض به شرایط
خودکشی در ملأعام اعتراض به شرایط
کارشناس رژیم در دانشگاه طباطبایی خودکشی جوانان و نوجوانان و زنان در ملأعام در رژیم آخوندی را یک اعتراض و فریاد نسبت به شرایط اذعان کرد.

وی درباره افزایش آماری خودکشی نوجوانان و جوانان گفت:
این اقدام را می‌توان به‌عنوان یک مسأله اجتماعی بررسی کرد؛ یعنی شرایط اجتماعی، ناگواریهایی ایجاد کرده که افراد در آن به سمت افسردگی می‌روند.

وی که روز جمعه 5آبان 96 با خبرگزاری حکومتی ایلنا مصاحبه می‌کرد با اظهار تأسف از این‌که سن خودکشی در رژیم رو به کاهش گذاشته است و آن را مشکل اساسی می‌دانست گفت: تناقض‌های زیادی در جامعه ما وجود دارد و دچار بحران هویت در جامعه هستیم که نوجوانان نیز بسیار بیشتر از اقشار دیگر درگیر آن هستند.

او خودکشی در ملأعام را یک اعتراض و فریاد تعبیر کرد و گفت:
خودکشی در ملأعام یک نوع از اعتراض است. خودکشی اخیر دو دختر نوجوان در اصفهان و خودکشی‌هایی که به وسیله مترو صورت می‌گیرد از این دست است.

کارشناس رژیم گوشه‌یی از محدودیتها و تنگنا‌هایی که جامعه ایران از آن رنج می‌برند را برشمرد و گفت: در این چند روز اخیر مسأله قلیان مطرح شده، برای جامعه ایران اول مسأله این است که دختران قلیان نکشند و مدام روی این‌گونه مسائل دست گذاشته می‌شود که دختران قلیانی یا سیگاری شدند.

وی به زن‌ستیزی رژیم و ایجاد ممانعت برای زنان اعتراف کرد و گفت:
«متأسفانه دختران ما حق ورود به ورزشگاه را ندارند یا نمی‌توانند دوچرخه سواری کنند و مدام برایشان محدودیت ایجاد می‌کنیم؛ در حالی دختران ما امروز نسبت به حق خود آگاه هستند و می‌دانند از نظر حقوق با مردان برابرند. دختران حق ندارند به ورزشگاه بروند .... چرا نمی‌گذاریم خانواده‌ها به ورزشگاهها بروند؟».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9935b6d-76e1-43f1-b645-df6e600a7a72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات