728 x 90

وحشت رژیم از عواقب لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط خزانه‌داری آمریکا

سپاه پاسداران در مهمترین لیست تروریستی آمریکا قرار گرفته است.
سپاه پاسداران در مهمترین لیست تروریستی آمریکا قرار گرفته است.
رژیم آخوندی در واکنشی هراسان و سراسیمه پس از اظهارات رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس مشترک خود با وزیر خارجه هند، گفت:
تلویزیون رژیم: اظهارات جدید مداخله‌جویانه تیلرسون درباره ایران.
وزیر خارجه آمریکا گفت تحریمهای آمریکا فعالیتهای ایران را در منطقه هدف قرار داده است. تیلرسون بار دیگر نقاب از چهره آمریکا برداشت و صراحتاً اعلام کرد ما به‌دنبال تغییر حکومت در ایران هستیم. وزیر خارجه آمریکا با چشم‌پوشی از تاثیر مستقیم تحریمها بر ملت ایران گفت ما با مردم ایران مشکلی نداریم (تلویزیون شبکه خبر (رژیم) 3آبان 96)

یک مهره باند خامنه‌ای اعتراف کرد که سپاه پاسداران در مهمترین لیست تروریستی آمریکا قرار گرفته است.

تلویزیون رژیم 3آبان 96: شما می‌دونید در آمریکا ما دو تا لیست گروه‌های تروریستی داریم یکی مال وزارت‌خارجه هستش خیلی جدی نیست یکی مال وزارت خزانه‌داری هست اون لیست جدی گروه‌های تروریستی هستش که سپاه رو بر اساس اون قانون کاتسا یا مادر تحریمها یک هفته پیش در اون لیست گذاشتند یعنی سپاه رفتش در ذیل گروه‌های تروریستی.

این کار رو با نیروهای نظامی می‌کنند تو اون بیانیه‌یی که وزارت خزانه‌داری آمریکا همان روز منتشر کرد همان روزی که ترامپ صحبت کرد منتشر کرد نه تنها بحث سپاه رو داشت بحث ارتش رو هم داشت یعنی بعضی از شرکتها رو به بهانه ارتباط با ارتش تحریم کردند از این جهت هدف طرف مقابل این هستش که اهرمهای قدرت رو از دست ایران بگیره احساس می‌کنه با استفاده از برجام می‌تونه همون کاری رو که با بحث هسته‌یی کرد در حوزه‌های دیگه موشکی و نفوذ منطقه‌یی انجام بده.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b28ccbad-fced-4406-97e3-06d01d7b7139"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات