728 x 90

سوز و گداز کارشناس بین‌المللی رژیم آخوندی از گنجاندن نام سپاه در لیست تروریستی

فؤاد ایزدی
فؤاد ایزدی
فؤاد ایزدی کارشناس امور بین‌المللی حکومت آخوندی از گنجاندن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی سوز و گداز کرد. وی شب گذشته 3آبان به تلویزیون رژیم گفت:

«شما می‌دونید در آمریکا ما دو تا لیست گروه‌های تروریستی داریم یکی مال وزارت‌خارجه هستش خیلی جدی نیست یکی مال وزارت خزانه‌داری هست اون لیست جدی گروه‌های تروریستی هستش که سپاه رو بر اساس اون قانون کاتسا یا مادر تحریمها یک هفته پیش در اون لیست گذاشتند یعنی سپاه رفتش در ذیل گروه‌های تروریستی.

این کار رو با نیروهای نظامی می‌کنند تو اون بیانیه‌یی که وزارت خزانه‌داری آمریکا همان روز منتشر کرد همان روزی که ترامپ صحبت کرد منتشر کرد نه تنها بحث سپاه رو داشت بحث ارتش رو هم داشت یعنی بعضی از شرکتها رو به بهانه ارتباط با ارتش تحریم کردند از این جهت هدف طرف مقابل این هستش که اهرمهای قدرت رو از دست ایران بگیره احساس می‌کنه با استفاده از برجام می‌تونه همون کاری رو که با بحث هسته‌یی کرد در حوزه‌های دیگه موشکی و نفوذ منطقه‌یی انجام بده».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc4f7abe-975f-48e2-9c07-2d100422667c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات