728 x 90

کشته شدن یک آخوند حکومتی در تهران

کشته شدن یک آخوند حکومتی در تهران
کشته شدن یک آخوند حکومتی در تهران
بعدازظهر روز سه‌شنبه 2آبان در خروجی مترو موسوم به خمینی در تهران یک آخوند جنایتکار مورد ضرب ‌و شتم قرار گرفت و به‌شدت مجروح و سپس کشته شد.

خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر روز سه‌شنبه دوم آبان نیز این خبر را تأیید کرد و با عنوان روحانی آسیب دیده در مترو جان سپرد مدعی شد ضارب دستگیر شده است.

خاطرنشان می‌شود دوشنبه شب اول آبانماه نیز یکی از آخوندهای حوزه چیذر در محدوده میدان شکوفه در منطقه شرق تهران توسط جوانان گوشمالی داده شد و راهی بیمارستان گردید. رسانه‌های حکومتی روز سه‌شنبه با تأیید این خبر این آخوند را با نام اختصاری م. س معرفی کردند و نوشتند وی هم‌اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام حسین بستری است..

بیشتربخوانید:
گوشمالی یک آخوند مزاحم در نهاوند
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز سه‌شنبه سوم مرداد 96 جوانان در نهاوند آخوندی به نام عبدالملکی را به‌دلیل مزاحمت برای مردم و جوانان گوشمالی دادند.

اعتراض یک جوان ورزشکار به یک آخوند در مترو شهرری
اعتراض یک جوان ورزشکار به یک آخوند در مترو شهرری که با شلیک نیروی سرکوبگر انتظامی از نزدیک جان‌باخت.
این عمل جنایتکارانه نیروی سرکوبگر انتظامی در برابر اعتراض این جوان خشمگین نسبت به تعرض یک آخوند حکومتی به چند دختر جوان صورت گرفت، امری که چیزی جز یک قتل عمد نبوده و قابل شکایت در تمام جوامع بین‌المللی است. خیلی روشن است که این جوان را می‌توانستند با چند تا تیر هوایی هم دستگیر کنند، اما چون خامنه‌ای جلاد آتش به اختیار داده، ضریب وحشیگری نیروهایش نیز بالا رفته است. البته این عمل باعث خشم و انزجار مردم شد و حتی تلویزیون رژیم که یکی از مزدوران اطلاعاتی به اسم حسینی بای را برای مصاحبه با چند تا عامل خودشان و صحنه سازی علیه ورزشکار جانباخته گسیل کرده بود، با اعتراض مردم مواجه شد و یکنفر در این مصاحبه به صراحت می‌گوید او نه تنها به مردم حمله نکرد بلکه می‌گفت ما این نظام آخوندی و این اسلام زورگو را نمی‌خواهیم.

گوشمالی آخوندی که تحت عنوان امر به معروف مزاحم جوانان شده بود
جوانان در نیشابور یک آخوند به نام احمد نصرآبادی را که تحت عنوان امر به معروف برای جوانان مزاحمت ایجاد کرده بود در خیابان رازی این شهر گوشمالی دادند.
پاسدار حسین بیات مختاری سرکرده انتظامی خراسان رضوی روز سه‌شنبه 27تیر 96 دراین باره به خبرگزاری رسمی رژیم گفت:‌ «ساعت 22و 15دقیقه یکشنبه شب هفته جاری، 'احمد نصرآبادی' که امام جماعت روستای معتمدیه از توابع شهرستان نیشابور است، در خیابان رازی شهر نیشابور توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.
وی افزود: ضاربان از محل متواری و فرد مضروب بلافاصله به بیمارستان 22بهمن نیشابور منتقل می‌شود».
وی افزود:‌ «جستجوهای گسترده پلیس برای شناسایی عاملان حمله به روحانی آمر به معروف و نهی از منکر ادامه دارد».
سرکرده انتظامی خراسان رضوی گفت:‌ ضاربان هشت نفر بودند که با چاقو و چوب به او حمله‌ور شده‌اند.

گوشمالی دادن یک آخوند توسط جوان نهاوندی
یک جوان نهاوندی، روز 14دیماه 95آخوند سعید کمریان را که به بهانه ”امر به معروف “به او تذکر داده بود گوشمالی داده و با فک شکسته راهی بیمارستان کرد.
این آخوند مزدور گفت ضارب با فحاشی با آرنج خود به فکم کوبید و فکم شکست و خون ریزی آن بند نیآمد و دیگر متوجه چیزی نشدم تا این‌که فهمیدم روی تخت بیمارستان هستم.

گوشمالی یک آخوند و مزدوران امنیت اخلاقی در مشهد توسط مردم
بنا‌ به خبر دریافتی؛ روز شنبه ۱۷مهر ماه 95حوالی ساعت ده صبح به وقت محلی؛ درگیری شدیدی بین مردم و به‌اصطلاح پلیس امنیت اخلاقی در احمدآباد مشهد خیابان رضا، سه راه بعثت رخ داد. شرح واقعه به قرار زیر است:
یک آخوند حکومتی در خیابان ایستاده بود که نسبت به زنان شریفی که از محل عبور می‌کردند؛ رفتاری اهانت‌آمیز داشته است.
در همین رابطه به یک خانم با تصور این‌که وی تنها است اهانت کرده و در عین‌حال پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به این خانم می‌دهد.
زن آزاده و شریفی که با این صحنه روبه‌رو می‌شود؛ ابتدا سر و صدا به‌راه انداخته و اعتراض می‌کند و سپس به‌صورت این آخوند سیلی می‌زند.
همین موضوع باعث شروع درگیری بین مردم و آن آخوند و مزدوران امنیتی رژیم می‌گردد. عوامل امنیت اخلاقی هم که در این درگیری وارد شدند با واکنش به‌موقع مردم در صحنه مواجه شدند.
مردم و جوانان منطقه با هر وسیله‌ای که در دسترس بود به کمک آن زن آزاده آمدند و ضمن بیرون بردن وی از محل، مزدوران و آخوند مربوطه را حسابی گوشمالی دادند. مزدوران پس از گوشمالی توسط مردم؛ مجبور به عقب‌نشینی و ترک صحنه شدند.
مردم حاضر در صحنه که تا صد و پنجاه نفر می‌رسیدند به آخوند رذل و بیشرافت و عوامل به‌اصطلاح اخلاقی رژیم، دشنام می‌دادند. در همین بین عده‌یی از مردم هم شعار مرگ بر خامنه‌ای سر داده و سپس محل را ترک کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc8e30ae-e534-4429-821f-fb656de26623"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات