728 x 90

شکور پورحسین عضو مجلس ارتجاع: سونامی سرطان در «ارس»

شکور پورحسین عضو مجلس ارتجاع
شکور پورحسین عضو مجلس ارتجاع
شکور پورحسین عضو مجلس ارتجاع گفت، آلودگی آب رود مرزی ارس، سونامی سرطان را در پارس‌آباد رقم زده است.

شکور پورحسین روز یکشنبه 30مهر ۹۶ با تأیید خبر میزان شیوع سرطان گفت:
 «متأسفانه ما شاهد شیوع سرطان گوارشی در شمال استان اردبیل هستیم».
وی در یک اشاره تلویحی به بیکاری، نبود راههای ارتباطی هم‌چنین کمبود آب و درگیریهای روزافزون ناشی از آن گفت:
«در صورتی که وضعیت فعلی تداوم یابد، بلایی که بر سر زمینهای اطراف زاینده رود آمده بر سر زمینهای مغان نیز خواهد آمد».

این نماینده ارتجاع با زدن زیرآب وزارت نیروی آخوند روحانی گفت: گمانه‌زنی‌ها گواه این موضوع است که حجم بالای فلزات سنگین رود ارس به‌دلیل پسماند صنعتی ارمنستان منجر به شیوع سرطان شده است.

بیشتر بخوانید:

فاجعه محیط‌زیست ایران در زیر سایه حاکمیت آخوندها
روند شتابان و رو به قهقرای انهدام میراث طبیعی چندمیلیون ساله میهن چنان گسترده و وسیع می‌باشد که خبرگزاری حکومتی برنا 18خرداد 96 درتوصیف آن با صراحت این چنین اعتراف می‌کند: «آن گونه که پیش‌بینیها نشان می‌دهد، ادامه روند کنونی باعث می‌شود ایران در 50سال آینده به سرزمینی بدل شود، فاقد خاک حاصلخیز و آب و جنگل و مرغزار، سرزمینی برهوت و لم یزرع، عرصه‌ای تفته و سوزان مشابه چاد که به قلب مرده آفریقا مشهور است. آیا آن روز فرا خواهد رسید که ایران قلب مرده خاورمیانه لقب بگیرد.

خبرگزاری حکومتی مهر 30خرداد 96 اوضاع به‌ غایت فاجعه‌بار کنونی تالابهای ایران را این‌گونه منعکس می‌نماید: «مشکل تالاب‌ها محدود به یک استان کشور نیست، از تالاب‌های لرستان و همدان در غرب ایران گرفته تا تالاب‌های اصفهان و فارس، تالاب‌های شمال کشور و هورالعظیم در جنوب هر کدام مشکلات مشابهی دارند که استمرار بی‌توجهی به این معضل موجب خسارات زیادی شده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2891c942-25ba-4ae5-a9c0-dba660ad94e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات