728 x 90

استمرار اعتراضات مردمی در اقلیم کردستان عراق علیه اشغالگری رژیم

تظاهرات مردم اربیل در اعتراض به حضور نیروهای حشدالشعبی
تظاهرات مردم اربیل در اعتراض به حضور نیروهای حشدالشعبی
گزارشهای رسانه‌های خبری هم‌چنان حاکی از اعتراضات مردمی در اقلیم کردستان عراق علیه اشغالگری رژیم آخوندی و شبه‌نظامیان وابسته به آن است.

العربیه گزارش داد، روز دوشنبه مردم اربیل و بخشی‌های دیگر کردستان در اعتراض به حضور «حشدالشعبی» در کرکوک، تظاهرات کردند. در اربیل مردم در برابر دفتر سازمان ملل و کنسولگری آمریکا در اقلیم کردستان به تظاهرات پرداختند.

العربیه افزود: تظاهرکنندگان با حمل پرچم کردستان و پلاکاردهایی در حمایت از کردهای کرکوک که به گفته آنها مورد «آزار و اذیت» افراد حشدالشعبی واقع شدند، از نهادهای بین‌المللی خواستند تا از کردهای عراق در برابر شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران حمایت کنند.

بر اساس این گزارش، همزمان کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، نروژ و شمار دیگری از کشورهای اروپایی شاهد تظاهرات علیه حضور حشدالشعبی در شهرهای کردستان عراق بود.

هزاران تن از کردهای شهر زاخو در استان دهوک در اقلیم کردستان در اعتراض به ورود نیروهای عراقی وشبه‌نظامیان حشد شعبی وابسته به رژیم ایران به کرکوک و مناطق مورد اختلاف، دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان تجاوزات و جنایتهای شبه‌نظامیان حشد شعبی علیه شهروندان کرد در این مناطق را محکوم کردند. آنها خواستار دخالت جامعه بین‌المللی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fc67333-0306-4035-abb2-49400b1e9dfb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات