728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به فقر و محرومیت بیش از ۸۰درصد روستاهای خراسان جنوبی

اعتراف رسانه‌های حکومتی به فقر و محروحیت بیش از 80درصد
اعتراف رسانه‌های حکومتی به فقر و محروحیت بیش از 80درصد
سایت حکومتی مشرق در شماره امروز دوشنبه اول آبان خود به فقر در حاکمیت ولی‌فقیه ارتجاع اعتراف کرد. این رسانه‌های حکومتی با عنوان «اینجا محرومیت حرف اول را می‌زند!» به روستایی چاه عباس به‌عنوان نمونه اشاره کرد و اعتراف کرد بیش از 80درصد روستاهای خراسان جنوبی شبیه این وضعیت را دارند

در قسمتی از این گزارش که تصاویر ان گویا است، آمده است: «چاه عباس»، روستایی در ۲۳۰کیلومتری مرکز خراسان جنوبی و در ۴۰کیلومتر مرز افغانستان است. برای رسیدن به این روستای محروم باید راهی طولانی را بپیمایی. خانه‌های خِشتی و گلی که با دیوارهای کوتاه و بدون در. فقر در کوچه‌ها و حتی بام خانه‌ها بیداد می‌کند.
به خوبی می‌توان محرومیت را در کوچه کوچه‌های روستا و نوع لباس ها، پاهای برهنه کودکان و یا حتی دستان ترک خورده‌ای یافت که به سختی ظرف آب را برای مصرف به خانه حمل می‌کند. تمام خانه‌ها با چهار دیواریِ گِلی بالا آماده که شاید با اندک لرزش و بارانی بر سر ساکنان، آوار شوند.
به راستی که تنها محرومیت یکه تاز میدان است. این حکایت یکی از روستاهای خراسان جنوبی است. بیش از ۸۰درصد از روستاهای استان یا در این وضعیت قرار داشته و یا وضعیت بدتری بر آسمانش حاکم است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d9767cc-7903-4008-88b0-431ef013476f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات