728 x 90

فرمانده سنتکام: طرحهای توسعه‌طلبانه رژیم ایران در منطقه را متوقف می‌کنیم

ژنرال جوزف وتل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا
ژنرال جوزف وتل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا
فرمانده سنتکام ـ نیروهای مرکزی آمریکا می‌گوید: طرحهای توسعه‌طلبانه رژیم ایران در منطقه را متوقف می‌کنیم. گزارشی از تلویزیون العربیه 29مهر 96:
ژنرال جوزف وتل فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا متعهد شد طرحهای توسعه‌طلبانه رژیم ایران را متوقف کند.

بدین ترتیب آمریکا مانع نفوذ خبیثانه رژیم ایران در منطقه می‌شود. این چیزی است که ژنرال ژوزف وتل اعلام کرده است. او اشاره کرد رژیم ایران تلاش می‌کند جاده‌یی از تهران به بیروت بکشد و نفوذ نظامی‌اش را در سوریه و عراق و یمن تقویت کند.

ژنرال وتل متعهد شد واشینگتن برای مقابله با تهدیدهای رژیم ایران در منطقه با تشکیل گردانهای نظامی آمریکایی که به کشورهای عرب مشورت می‌دهند و به آنها کمک می‌کنند مانع توسعه‌طلبیهای رژیم ایران می‌شود.

این موضع در زمانی اعلام می‌شود که دونالد ترامپ در استراتژی قاطعانه آمریکا علیه رژیم ایران تأکید کرد سپاه پاسداران رژیم ایران حامی تروریسم است.

اظهارات وتل بعد از آن بود که سپاه پاسداران در اطلاعیه‌یی در پاسخ به سخنان دونالد ترامپ اعلام کرد برنامه موشکهای بالستیکی خود را با سرعتی بالاتر گسترش می‌دهد.

محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران گفت واشینگتن زبان سلاح را بیشتر از زبان مذاکره می‌فهمد.

معاون فرمانده سپاه پاسداران فرد دیگری است ادعای مشابهی را مطرح کرد.

اظهارات رژیم ایران باعث ایجاد نگرانی در کشورهای اروپایی شد به‌طوری‌که رئیس‌جمهور فرانسه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست تا التزام این رژیم به تمامی بندهای توافق اتمی را تضمین کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c13dd7fb-5966-403f-9360-d9aac1d0fa67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات