728 x 90

مدیر سابق العربیه: ضرورت ایجاد یک اتحاد جدید علیه رژیم تهران

عبدالرحمان الراشد مدیر سابق شبکه تلویزیون العربیه
عبدالرحمان الراشد مدیر سابق شبکه تلویزیون العربیه
عبدالرحمان الراشد مدیر سابق شبکه تلویزیون العربیه می‌گوید باید اتحادیه جدیدی علیه رژیم تهران ایجاد کرد. نباید به این رژیم به‌خاطر برجام امتیازی داد:
عبدالرحمان الراشد در مقاله خود در سایت العربیه 25مهر 96 می‌نویسد: رژیم ایران جنگهای متعددی در منطقه راه انداخته است. غیرمنطقی است اجازه دهیم افسار این رژیم در منطقه رها شود تا هرج و مرج را گسترش بدهد و رژیمهای دیگر را تهدید کند و بر عراق، سوریه، لبنان و یمن مسلط شود. همه اینها اساساً پاداش به این رژیم به‌خاطر کاهش غنی‌سازی اورانیوم بوده است. رئیس‌جمهور ترامپ پیش از این دو گزینه را مطرح کرد: اشتباهات مربوط به توافق را تصحیح یا آن را کاملاً لغو نماید.

وی افزود: رژیم ایران باید شبه‌نظامیانی را که سپاه پاسداران تأسیس و آموزش داده است خارج کند. این شبه‌نظامیان شامل پناهندگان بی‌پناه از افغانستان، پاکستان، عراق و سایر کشورها هستند. رژیم ایران در حال حاضر عملیات حزب‌الله را افزایش داده است. اعضای حزب‌الله به مزدورانی تبدیل شده‌اند که به نیابت از رژیم ایران در منطقه می‌جنگند.

رژیم ایران با همین هدف حوثی‌ها را در یمن را آماده می‌کند. این رژیم هم‌چنین از یک شبکه دریایی برای حمل و نقل اسلحه برای مناطق جنگی در یمن، سوریه و لبنان استفاده کرده و کشتیها را برای حمل مواد مخدر به کار می‌گیرد تا بودجه جنگ یمن را تأمین کند.. آنها سعی کردند از طریق دریای مدیترانه در سوریه اقدام کنند. رژیم ایران هم‌چنین در افغانستان دخالت می‌کند.

اگر کسانی که توافقنامه اتمی با رژیم ایران را امضا کردند تسلیم شروط این رژیم نمی‌شدند، رژیم ایران نمی‌توانست این‌گونه در منطقه عمل کند.

عبدالرحمان راشد مدیر سابق العربیه در پایان می‌نویسد:‌برای فشار به رژیم ایران، واشینگتن گفت آنها حمایت خود را از اپوزیسیون ایران که برای سرنگونی رژیم عمل می‌کند از سر می‌گیرند. دولت اوباما این کار را متوقف کرد و فعالیتهای علمی، سیاسی و رسانه‌یی علیه تهران را به‌حالت تعلیق درآورد تا دولت روحانی را راضی نگه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12b407a1-a122-4b98-8a4f-9ba52167ddae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات