728 x 90

نیکی هیلی: باید با رفتار نامطلوب رژیم ایران مقابله کرد

نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد
نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد
تلویزیون ای.بی.سی مصاحبه‌یی با نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد درباره استراتژی دونالد ترامپ در قبال رژیم ایران ترتیب داده است.

ای.بی.سی 25مهر 96:‌ بعد از سخنرانی پرزیدنت ترامپ در روز جمعه، وزیرخارجه آلمان گفت او بر این باور است که عدم تأیید برجام ما را به جنگ نزدیکتر می‌کند نظرتان چیست؟

نیکی هیلی:‌ قابل‌توجه است که رژیم ایران نمی‌گوید مرگ بر آلمان و همیشه گفته است مرگ بر آمریکا. الآن هم مسأله قانون آمریکاست که می‌گوید هر 90روز بایستی مجدد این را ارزیابی کرد که چطور انجام شده است. شما حمایت رژیم ایران از تروریسم و آزمایشهای موشک بالستیکی و فروش تسلیحات را می‌بینید. این متناسب با امتیازاتی نیست که ما داده‌ایم.

ما می‌گوییم همه سایتهای رژیم ایران بازرسی نشده‌اند.

قانون آمریکا فقط حول برجام نیست بلکه نسبت به همه امور است.

حرف ما این است که آیا آمریکا الآن امن است؟ آیا درست است ما همه رفتارهای بد آنها را تحمل کنیم. الآن هر کسی تلاش دارد چشمش را بر روی رفتار رژیم ایران ببندد و همه نقض قوانین را نادیده بگیرد تا برجام حفظ شود.

حرف ما این است که رژیم ایران بایستی به‌خاطر رفتار نامطلوب حسابرسی شود. آنها نمی‌توانند به صدور تروریسم به سراسر جهان و آزمایش موشکهای بالستیک ادامه بدهند تا به یک ایران اتمی منجر شود.

آنها نمی‌توانند به صدور قاچاق سلاح به هر جا ادامه بدهند. آیا ما واقعاً حاضریم آنها یک کره شمالی دیگر بشوند؟

اگر اینکار با کره شمالی هم شده بود ما الآن در این وضعیت نبودیم. آنچه می‌بینیم این است که رئیس‌جمهور تلاش دارد ایران یک کره شمالی دیگر نشود... .

اگر شما به شیوه‌یی که ما با داعش در عراق و سوریه مقابله کردیم نگاه کنید خواهید دید که مؤثر بوده است و بعد هم کره شمالی و حالا هم مقابله با رژیم ایران را شروع کرده‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3973cb56-e324-441e-b888-4ccfd01654a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات