728 x 90

جوامع ایرانیان مقیم اروپا‌: ایرانیان وطن‌پرست از نامگذاری سپاه پاسداران استقبال می‌کنند

تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان
تظاهرات بزرگ جوامع ایرانیان
جوامع ایرانیان مقیم اروپا با صدور بیانیه‌یی ضمن استقبال از سیاست جدید دولت آمریکا در قبال رژیم و نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی، اعلام کردند:
«هر ایرانی وطن‌پرستی که خواستار آزادی در ایران و استقرار دموکراسی و حقوق‌بشر و نفی تبیعض و سرکوب جنسی، قومی و مذهبی در ایران است از نامگذاری سپاه پاسداران استقبال می‌کند. فقط رژیم آخوندی و لابی آن و کسانی که منافع مشخصی در ادامه حکومت جهل و سرکوب در ایران دارند با یک سیاست قاطع و این نامگذاری مخالفند.

ما اعلام می‌کنیم که رویکرد نسبت به نامگذاری سپاه پاسداران و اعمال تحریم علیه آن، یک شاخص جدی و مادی در مرزبندی بین خواستاران و عاشقان یک ایران آزاد از یک‌سو و حامیان و لابی‌های رژیم آخوندها از سوی دیگر است».

این بیانیه ضمن برشمردن عواقب سیاست مماشات با رژیم، می‌افزاید:
اولین و اصلی‌ترین قربانی سیاست استمالت که سنگ بنای سیاست آمریکا در دولتهای پیشین آن بود، مردم ایران بودند که قیمت بسیار سنگین و گزافی برای این سیاست طی سالیان پرداخت کردند.

اکنون بیش از هر زمان مشخص شده که راه‌حل بحرانی که با روی کار آمدن رژیم آخوندها، ایران و سراسر منطقه را فرا گرفته، سرنگونی این رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است. اوج‌گیری و استمرار اعتراضات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی که تمام ایران را فرا گرفته، نویدبخش این چشم‌انداز روشن است.

جوامع ایرانیان مقیم اروپا در بیانیه خود هم‌چنین خواهان اخراج سپاه و تمامی مزدوران آن از کشورهای سراسر منطقه و محاکمه مسئولان قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال 67 شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f070b213-83ea-41dd-8501-4ec550c360a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات