728 x 90

عضو کنگره آمریکا: استراتژی دونالد ترامپ به خال زد

آدام کینزینگر نماینده کنگره‌ آمریکا
آدام کینزینگر نماینده کنگره‌ آمریکا
یک عضو کنگره آمریکا می‌گوید استراتژی جدید دونالد ترامپ علیه رژیم ایران درست به خال خورد. رژیم ایران با وجود داشتن موشکهای حامل کلاهک هسته‌یی به تهدیدی مانند کره شمالی تبدیل می‌شود:
آدام کینزینگر نماینده کنگره‌ آمریکا 24مهر 96 می‌گوید:
اگر ما مشکل بازرسیها را حل نکنیم و نتوانیم به برخی از سایت‌های نظامی رژیم ایران دسترسی داشته باشیم، با توجه به این‌که آنها به‌طور علنی در حال تولید موشکهای بالیستیک قاره‌پیما هستند مانند آنچه در کره شمالی می‌بینیم، وضعیت بسیار بدتر خواهد بود. به نظر من استراتژی رئیس‌جمهور به خال زد و سخنرانی او هم به خال زد.

در کنگره آمریکا همه ما باید تعلق حزبی خود را کنار بگذاریم و آنچه را که برای کشورمان درست است انجام بدهیم و حمایتی که رئیس‌جمهور نیاز دارد تا از مردم آمریکا در مقابل رژیم ایران حفاظت کند به او بدهیم. رژیم ایران قاتل مردم است و در گذشته مردم آمریکا را نیز به‌قتل رسانده است، از جمله یک چهارم آمریکاییهایی که در عراق کشته شدند به دست این رژیم بوده است.

آدام کینزینگر در مورد استراتژی جدید آمریکا و لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط خزانه‌داری آمریکا گفت: این یک اقدام عالی است. خزانه‌داری می‌تواند بلافاصله دست به این کار بزند. کنگره می‌تواند روی آن کار کند و آن را هر جا که لازم باشد بلحاظ قانونی در رابطه با تحریم‌ها تقویت کند. ولی خزانه‌داری اهرم‌های زیادی برای رسیدن به این هدف دارد. چیزی که از نظر من بسیار مهم است این است که این تحریم‌ها فقط علیه رژیم ایران نیست. بلکه علیه سپاه پاسداران است. این نیروی اصلی بی‌ثبات کننده است. آنها نیروهای خود را به عراق و سوریه اعزام می‌کنند و دستشان به خون آمریکاییها آلوده است.

لذا تحریم‌های هدفمند و احتمالاً شدیدی که از سوی خزانه‌داری خواهیم دید عالی خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d767bde8-52cf-464b-a904-66d0d79514b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات