728 x 90

واکنش‌های هراس‌آلود رژیم و سپاه پاسداران نسبت به افشاگریهای جدید مقاومت ایران

کتاب 52صفحه‌یی جدید از گسترش تأسیسات هسته‌یی جدید در ایران
کتاب 52صفحه‌یی جدید از گسترش تأسیسات هسته‌یی جدید در ایران
سپاه پاسداران خامنه‌ای پس از انتشار گزارش جدید نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا درباره فعالیتهای اتمی رژیم با غیظ و کین در روزنامه خود نوشت:
شبکه فاکس‌نیوز در آستانه سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا علیه نظام، مدعی دسترسی به سند 52صفحه‌یی جدید از گسترش تأسیسات هسته‌یی جدید در ایران شد. به گزارش جوان، فاکس‌ نیوز می‌گوید که به یک گزارش 52صفحه‌یی دست پیدا کرده که آن را مجاهدین خلق تهیه کرده‌اند. این گزارش که با عنوان «هسته مرکزی هسته‌یی ایران؛ سایت‌های نظامی بازرسی نشده» تهیه شده... از قرار معلوم، دیشب به فاصله اندکی قبل از سخنرانی ترامپ منتشر شده است.

سپاه پاسداران افزود: علیرضا جعفرزاده مدعی شده که برنامه هسته‌یی ایران دو جنبه صلح‌آمیز و نظامی دارد که هدف آن دستیابی به سلاح هسته‌یی است. این گزارش (مجاهدین) در آستانه اعلام گزارش 90روزه ترامپ به کنگره درباره برنامه هسته‌یی منتشر شده است و به نظر می‌رسد که دستمایه رئیس‌جمهور آمریکا درباره عدم پایبندی (نظام) به برجام باشد.

یک روزنامه باند روحانی به نام اعتماد نیز با سوز و گداز بسیار با عنوان «تکرار تاریخ از 2002تا 2017 ادعای جدید: «سایت‌های مخفی هسته‌یی (نظام) که در مسیر توسعه سلاحهای اتمی هستند فاش شدند» نوشت: سازمان مجاهدین خلق درست چند ساعت پیش از اعلام تصمیم دونالد ترامپ، درباره سیاست جامع دولتش در قبال (نظام) به رسانه آمریکایی فاکس‌ نیوز گزارشی اختصاصی از یافته‌های مورد ادعای (مجاهدین) در مورد ابعاد متفاوت برنامه هسته‌یی ایران داده است.

این روزنامه باند روحانی افزود: (علیرضا جعفرزاده گفته است) در همه این سال‌ها برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی (رژیم) ایران پوششی برای برنامه‌های نظامی این کشور در حوزه هسته‌یی بوده است اما حقیقت این است که ابعاد نظامی در حقیقت قلب برنامه هسته‌یی ایران هستند... بخش‌های نظامی ایران که در آنها تحقیقات در مورد بمب هسته‌یی انجام شده در طول سالیان گذشته هم تغییر نام و هم تغییر مکان داده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8805b474-e50b-4d65-8b44-40917277a284"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات