728 x 90

تجمع و راهپیمایی غارت‌شدگان در اهواز، بوشهر، سیرجان، نیریز، اراک، ساوه، قائم‌شهر و زابل + فیلم و عکس

 تجمع مالباختگان مؤسسه نور در اراک مقابل شعبه آن
تجمع مالباختگان مؤسسه نور در اراک مقابل شعبه آن
غارت‌شدگان روز دوشنبه در شهرهای اهواز، بوشهر، سیرجان، نیریز، اراک، ساوه، قائم‌شهر و زابل تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در اهواز تحصن غارت‌شدگان روز دوشنبه در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. مردم شعار می‌دادند حکومت عدل علی این همه بی‌عدالتی، ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم. مردم غارت شده

مردم اهواز هم‌چنین در واکنش به اطلاعات آخوندی شعار می‌دادند اطلاعات بگوش باش مال باخته‌ایم نه اوباش.

کارگزاران رژیم در استانداری اهواز برای ایجاد اختلال در فیلم‌برداری از تحصن و اعتراض مردم معترض اقدام به قطع برق محل کردند.

در بوشهر برخی مشتریان مؤسسه نور گفتند که: در اقدامی غیرمنتظره، پیامک برداشت از حساب شان در مؤسسه مالی نور دریافت کرده‌اند این برداشت میلیونی آن هم در ساعت غیراداری شوکی به سپرده‌گذاران وارد کرده و کسی هم پاسخگوی این موضوع نیست.

در کرمان صبح دو‌شنبه غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین مقابل شعبه خواجوی این مؤسسه متعلق به سپاه پاسداران تجمع اعتراضی برگزار کردند و شعار می‌دادند: «به ما خیانت شده نقض امانت شده پول پس‌انداز ما دزدی و غارت شده» و «روسای کاسپین عوامل دزدین این دشمنان مردم ننگ هر ایرانین»

در سیرجان دو‌شنبه شب غارت‌شدگان مؤسسه نور پس از شنیدن خبر ورشکستگی این مؤسسه و خبر‌هایی مبنی بر برداشت پول و جابه‌جایی از حساب افراد این بانک به خیابان ریخته و مقابل شعبه آن در این شهر تجمع کردند. غارت‌شدگان خواهان پس گرفتن سپرده‌های خود شدند.

در زابل غارت‌شدگان مؤسسه نور پس از شنیدن خبر ورشکستگی این مؤسسه به تجمع شبانه مقابل شعبه آن در این شهر دست زدند.

در نیریز غروب دوشنبه غارت‌شدگان مقابل مؤسسه اعتباری نور دست به تجمع زدند و خواستار بازگرداندن سپرده‌هایشان شدند.

 در اراک صدها تن از غارت‌شدگان مؤسسه نور مقابل شعبه آن در خیابان ملک تجمع اعتراضی برگزار کردند. غارت‌شدگان خواستار روشن شدن وضعیت سپرده‌های خود هستند.

در ساوه غارت‌شدگان مقابل شعبه آن در این شهر تجمع کرده و خواهان پس گرفتن سپرده‌های خود شدند.

در قائمشهر غارت‌شدگان مؤسسه اعتباری نور درپی مطالبات خود تجمع اعتراضی برگزار کردند به گفته مردم به یکباره کلیه حسابهای این افراد در ساعت ۱۹ خالی شده که مبالغ میلیونی نیز برداشت شده است.

و مردم نظرآباد در استان البرز مقابل مؤسسه نور در ا عتراض به برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9e1a6b6-c55d-4583-927a-33f84d0b99fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات