728 x 90

تفتیش عقیده از زندانی سیاسی علی معزی برای طراحی توطئه‌های جدید علیه وی

زندانی سیاسی علی معزی
زندانی سیاسی علی معزی
روز یکشنبه ۱۶مهر ۹۶ زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی که در زندان تهران بزرگ محبوس است به دفتر سرکرده بند فراخوانده شد و توسط یک مأمور اطلاعات و یا دستگاه قضاییه با نام مستعار محمودی مورد مواخذه قرار گرفت.
 
مأموران ابتدا از وی سؤال کرده‌اند که آیا مشکلی در اینجا نداری که وی مشکلات زندان و موضوع نبود دکتر متخصص و ممانعت از دسترسی به موقع دارو که توسط خانواده‌ها تهیه می‌شود را طرح نموده است. زندانی سیاسی علی معزی گفته است که بیش از یک‌ماه است که که پزشک برای من دارو نوشته اما کسی در زندان پاسخگوی این وضعیت نبوده تا این‌که دارو که توسط خانواده تهیه و با پست برایم ارسال شده حدود یک‌ماه بعد با سنگ‌اندازی زیادی از طرف حفاظت زندان به ‌دستم رسیده است.

نهایتا مأمور مربوطه گفته است بنویس مشکلی نداری! علی معزی می‌پرسد اینهمه مشکل گفتم بنویسم مشکلی ندارم!؟

زندانی سیاسی علی معزی که هم‌اکنون بیش از 5ماه است از زمان آزادی‌اش نیز گذشته است به این موضوع اشاره کرده که مرا بدون دلیل در زندان نگه ‌داشته‌اید و چرا مرا آزاد نمی‌کنید؟

مزدور اطلاعاتی از وی می‌پرسد که هنوز بر همان اعتقادات قبلی‌ات هستی!؟ او پاسخ می‌دهد شما با اعتقادات مردم چکار دارید مگر نمی‌گویید که نبایستی تفتیش عقاید کرد؟

این مأمور رژیم گفته است اگر گزارشاتی مبنی بر فعالیتهای تو نیاید زندانت تمام می‌شود و آزاد می‌شوی!

مأموران جنایتکار رژیم قصد داشته‌اند برآورد وضعیتی از این زندانی سیاسی داشته باشند که توطئه‌های بعدی را علیه وی طراحی کرده و او را به‌رغم بیماریهای متعدد و اتمام حکمش در زندان نگه دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1dc16ed-228d-4296-b7c4-a732819a7f4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات