728 x 90

شرکت گوگل از هدفون مترجم ۴۰زبانه رونمایی کرد

هدفون مترجم 40زبانه گوگل
هدفون مترجم 40زبانه گوگل
شرکت گوگل با رونمایی، از اولین ایرباد بی‌سیم 'پیکسل بادز' خود پا به صحنه گذاشت و ادعا می‌کند 40زبان را ترجمه می‌کند. نرم‌افزاری که زبانها را به‌صورت همزمان ترجمه می‌کند، خبر مسرت بخشی برای سفر، کسب و کار و تعامل در جوامع دیگر خواهد بود.

صحبت کردن با یک تلفن یا رایانه رومیزی یک چیز است، اما صحبت کردن بی‌وقفه با کسی که همزبان شما نیست تنها توسط دو ایرباد که در گوش شما جا گرفته چیز کاملاً متفاوتی است و این قابلیتی است که گوگل با معرفی اولین ایربادهای بی‌سیم موسوم به 'پیکسل بادز' وعده آن را داده است.

هدفون راست 'پیکسل بادز' یک صفحه لمسی کوچک برای تنظیمات مورد نیاز هنگام پخش موسیقی دارد و با یک شارژر جیبی عرضه می‌شود.
گوگل می‌گوید که ایربادهایش فوق‌العاده به نظر می‌رسند و در کمترین زمان ممکن به گوشی وصل می‌شوند، اما آنچه که بیش از همه چیز قابل‌توجه است توانایی ترجمه 40زبان زنده دنیا است.

در این سیستم، یک نرم‌افزار توسط مترجم گوگل در گوشی هوشمند پیکسل پشتیبانی می‌شود و ایربادهای گوگل به‌عنوان یک مترجم شخصی در گوش پنهان می‌شوند. بنابراین با نگه‌داشتن ایرباد راست به سمت پایین و گفتن 'به من کمک کن ژاپنی حرف بزنم' بلندگوی گوشی یک ترجمه ژاپنی را با صدای بلند پخش خواهد کرد. هنگامی که دوست ژاپنی شما پاسخ می‌دهد، حرفهایش در لحظه ترجمه می‌شود و از طریق ایرباد به زبان مادری شما برای شما پخش می‌شود.
'پیکسل بادز' با دستیار گوگل نیز همگام شده است و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق آن دستورات صوتی از قبیل کنترل موسیقی، برقراری تماس و مسیریابی روی نقشه را روی گوشی اعمال کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60dfe09e-7f2a-43d9-9c83-07b2a436270b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات