728 x 90

هوای شهرکرد هم‌چنان ناسالم است

وضعیت هوای استان چهارمحال بختیاری
وضعیت هوای استان چهارمحال بختیاری
وضعیت هوای استان چهارمحال بختیاری برای دومین روز پیاپی در وضعیت ناسالم قرار دارد.

 

 هوای شهرکرد هم‌چنان ناسالم است
 
هوای شهرکرد هم‌چنان ناسالم است

معاون هواشناسی رژیم در استان چهارمحال بختیاری روز دوشنبه ۱۷مهرماه ۹۶ گفت: اکنون میزان ذرات معلق در هوا بین 180تا 200میکروگرم در هر مترمکعب است که روز گذشته به 250میکروگرم نیز رسید. این وضعیت تا ظهر فردا نیز ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:
هوای شهر اراک در وضعیت ناسالم قرار دارد
سعید محمودی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به وضعیت هوای ناسالم در شهر اراک اظهار داشت: شهر اراک از ابتدای امسال تاکنون 35روز را با وضعیت هوای ناسالم پشت سر گذاشته و امروز سی و ششمین روز آلوده سال 96 است.

وی افزود: این در حالی است که امروز استاندارد میزان غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون در هوا، 35میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین امروز وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در شهر اراک اعلام می‌شود.

محمودی تصریح کرد: کیفیت نامناسب هوا و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، شرایطی است که برای کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان مضر بوده و این افراد به جز موارد ضروری باید از رفت و آمد در محیط شهری و مناطق پرتردد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخصهای موجود از هوای شهر اراک، شاخص کیفیت هوای این شهر در روز گذشته و روز یکشنبه شانزدهم مهرماه، 86بود که بیانگر وضعیت هوای سالم است و امروز نیز میزان غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون در هوای اراک، 37میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شد که فراتر از حدمجاز است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67a90dcf-a5cc-4f9f-815b-3485c8958497"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات