728 x 90

خودسوزی یک زن جوان سقزی

خودسوزی تحت حاکمیت اخوندی
خودسوزی تحت حاکمیت اخوندی
یک زن جوان سقزی به‌نام اختصار "ف" در روستای صاحب از توابع سقز روز شنبه 15مهر 96 با ریختن بنزین و به آتش کشیدن خود دست به خودسوزی زد و متأسفانه جان سپر

از دلیل خودسوزی این زن جوان که دارای دو فرزند است، گزارشی منتشر نشده است.

وضعیت خودکشی در سقز به مرحله بحرانی رسیده است و هر هفته خبری در این باره منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:
خودسوزی دو زن در کردستان
بر اساس اخبار رسیده در طی دو هفته گذشته دو زن جوان از هموطنان کرد در شهر دیواندره از توابع سنندج اقدام به خودسوزی کردند.

بر اساس همین گزارش روز شنبه 23اردیبهشت 96 زنی 30ساله به نام ”ش-ب“ در روستای ”کوسه مری“ از توابع منطقه دیواندره اقدام به خودسوزی کرد که متأسفانه دچار 60درصد سوختگی گردید و به بیمارستان منتقل شد.

در خودسوزی دیگری در شب پنجشنبه 28 اردیبهشت 96 نیز زن جوان 25ساله‌ای به نام بیان محمدی از اهالی روستای ”گولانه“ خود را به آتش کشید که دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستان منتقل گردید.

خاطر نشان می‌شود که موج فزاینده خودکشیها و خودسوزیها در اثر فقر، تحقیر و ناامیدی است. حکومتی که به هرگونه نیاز و مطالبه شهروندی و رفاهی و تفریحی با سرکوب و خشونت پاسخ می‌دهد، مسئول مطلق این زخم پلشت بر پیکر جامعه ایران است.
فاجعه آن‌قدر گسترش یافته که کارگزاران رژیم آن را «سونامی خودکشی» می‌نامند. رژیم هیچ آمار و تحقیق درستی در مورد فاجعه خودکشی ارائه نمی‌دهد، اما منابع حکومتی به‌طور پراکنده اذعان دارند که ”هر روز دست‌کم ۷۰، ۸۰مورد خودکشی به اورژانس بیمارستان لقمان در تهران ارجاع می‌شود“ و ”به ازای هر خودکشی موفق، ۶۰خودکشی ناموفق رخ می‌دهد“ و به‌طور خاص «در شهرستانها، بسیاری از خودکشیها پنهان می‌ماند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d545dc31-6fdb-4a25-8c7c-20e422224b47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات