728 x 90

آلن درشویتزـ‌ترامپ به رژیم ایران هشدار می‌دهد که نمی‌توانید در مسیر کنونی ادامه دهید

آلن درشویتز حقوق‌دان برجسته بین‌المللی
آلن درشویتز حقوق‌دان برجسته بین‌المللی
آلن درشویتز حقوق‌دان برجسته بین‌المللی گفت دونالد ترامپ به رژیم ایران هشدار می‌دهد که نمی‌توانید در مسیر کنونی ادامه دهید

وی که با تلویزیون فاکس‌ نیوز مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که منظور رئیس جمهورآمریکا از آرامش قبل از توفان چیست؟ گفت: فکر می‌کنم او می‌گوید که وضعیت موجود غیرقابل قبول است رژیم ایران اگر از توافق تبعیت نکند طی ۱۰سال به بمب اتم دست خواهد یافت، ما نمی‌توانیم به این وضع اجازه دهیم که ادامه پیدا کند.

بنابراین قرار است توفانی در راه باشد، این توفان چیست کسی نمی‌داند ولی او هم به کره شمالی و هم به رژیم ایران هشدار می‌دهد که نمی‌توانند در مسیر کنونی ادامه دهند و این امنیت ملی آمریکا و جهان را به خطر می‌اندازد.

وی افزود:‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است که از آنها نقل قول می‌کنم، نمی‌تواند تأیید کند «رژیم ایران درگیر فعالیتهایی نمی‌باشد که می‌تواند به طراحی و تولید چاشنی انفجار اتمی کمک کند» آنچه آژانس می‌گوید این است که در حال حاضر کاری که رژیم ایران می‌کند روشهایی را توسعه می‌دهد که بمب اتمی را طی ۸ تا ۱۰سال بسازد، در حال حاضرآنها هرکاری بخواهند انجام دهند می‌توانند موشکهای بین‌قاره‌یی تولید کنند، ولی فقط چرخش سانتریفوژها را متوقف کرده‌اند به مجرد این‌که سانتریفوژها را به چرخش در آورند طی ۸ تا ۱۰ تا ۱۲سال آنها زرادخانه‌یی خواهند داشت که کره شمالی در برابر آن هیچ خواهد بود!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60c45274-e333-4bca-b987-5c4bf4db4ecc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات