728 x 90

پل رایان: توافق اتمی با رژیم ایران یک توافق بد است

پل رایان رئیس کنگرهٴ آمریکا
پل رایان رئیس کنگرهٴ آمریکا
پل رایان رئیس کنگرهٴ آمریکا توافق اتمی با رژیم آخوندی را «یک توافق بد» دانست و در پاسخ به این سؤال که آیا ترامپ باید تبعیت رژیم را تأیید کند یا خیر، گفت: «نمی‌خواهم جلوتر حرکت کنم... این رئیس‌جمهور (آمریکا) است که به‌زودی استراتژی (در قبال رژیم ایران) را اعلام خواهد کرد... ما به یک استراتژی جامع در قبال (رژیم) ایران نیاز داریم و هم‌اکنون از چنین چیزی برخوردار نیستیم».

در همین حال جان بولتون در توئیتر خود، نوشت: «من از رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهم که به‌طور کامل از توافق (با رژیم) ایران خارج شود؛ این توافق جلوی تلاش (رژیم) ایران را برای کسب تسلیحات اتمی نمی‌گیرد».

نیکی هیلی سفیر آمریکا در ملل‌متحد با سناتور مارکو روبیو کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری دیدار و درباره برنامه موشکی، دخالتهای و تروریسم رژیم آخوندی بحث و گفتگو کرد.

سناتور روبیو در این رابطه، گفت: «سفیر نیکی هیلی و من امروز به‌منظور بحث درباره بهترین شیوه برای مقابله با تهدیدات اتمی، موشکی، تروریسم و منطقه‌یی (رژیم) ایران، دیدار کردیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60f66439-649b-4334-a129-df3b331ab57d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات