728 x 90

آخوند علم الهدی: در فضای مجازی چنان واداده‌ایم که میدان درست کردیم برای جنگ نرم دشمن

آخوند علم الهدی در نمایش جمعه مشهد
آخوند علم الهدی در نمایش جمعه مشهد
آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعهٴ امروز مشهد نسبت به فضای مجازی سوز و گداز کرد و گفت:‌

در فضای مجازی چنان واداده‌ایم، چنان ولنگاریم که فضای مجازی را میدان درست کردیم، برای جنگ نرم دشمن و هیچ دفاع نرمی در مقابل جنگ نرم دشمن نداریم.

وی در یک درگیری باندی کابینه آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت:‌

امروز فضای مجازی را باید پلیس فتا قبضه کند... نیروی انتظامی یک نیروی مسلح تحت فرماندهی فرمانده کل قواست، تابع سیاستهای جناح گرایانه، یک قشر قدرت یاب نباید باشد، که اگر آنها اراده کردند، یک فضای باز سیاسی به‌نفع هم سنگرها و هم فکرهای خودشان به‌وجود بیاورند، فضای مجازی اینجور ول داده بشه. متأسفانه توی عرصه‌هایی که باید بیایند، دقیقاً فضای مجازی را مدیریت کنند، نمی‌کنند، این وزیر جوان هم مثل آن وزیر مسن، هیچ کار نکرد، یا کاری نتوانست بکند.
ما با این موقعیتی که از نظر اقتدار، امروز توی دنیا داریم، بعد توی فضای مجازی حتی سران قوای ما امنیت ندارند، مسئولان بزرگ کشور و نظام ما امنیت ندارند، بایستی حیثیت و آبرو و عرض یک رئیس قوه، در فضای مجازی مورد دستبرد و تجاوز قرار بگیرد و مورد اهانت واقع بشود و اصلاً دستگاههای اجرایی کشور به روی خودشان نیاورند، این درست است؟ با این منطق آمدید ادعای مدیریت در این نظام می‌کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e318f32-b581-44b2-95e1-e968705fe42d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات