728 x 90

اعتراف و هراس رئیس مجلس ارتجاع:‌ بیکاری رنج‌آور شده است

پاسدار علی لاریجانی
پاسدار علی لاریجانی
پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع به وضعیت وخیم اقتصادی رژیم اعتراف کرد و گفت: حجم دولت سبب شده که پول زیادی خرج شود و اعتباری برای پروژه‌ها باقی نماند.

وی که روز چهارشنبه 12مهر در ممسنی سخنرانی می‌کرد با نگرانی افزود:‌ «باید امروز شرایط واقعی را به مردم بگوییم و واقع‌بینانه اعلام کنیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم... تحریم‌هایی که از ابتدای انقلاب بوده و در سال‌های اخیر بیشتر شد وضعیت را کمی دشوار کرد. ... بیکاری در شهرستانهای ممسنی و رستم رنج‌آور است. حجم دولت سبب شده که پول زیادی خرج شود و اعتباری برای پروژه‌ها باقی نماند، باید دولت کوچک شود».

بیشتر بخوانید:‌

حاجی دلیگانی عضو مجلس ارتجاع:‌ امروز بزرگترین معضل کشور بیکاری است


حسینعلی حاجی‌ دلیگانی عضو مجلس ارتجاع از شاهین‌شهر به وضعیت وخیم رژیم اعتراف کرد و گفت:‌ امروز بزرگترین معضل کشور بیکاری است و فقر و فساد زاده همین بیکاری است.

وی که امروز چهارشنبه 12مهر 96 درجلسه علنی مجلس ارتجاع سخنرانی می‌کرد با اشاره به این‌که بیکاری کیان بسیاری از خانواده‌ها را در معرض فروپاشی قرار داده است گفت: بیکاری ام‌الفساد است و امروز حدود چهار و نیم میلیون بیکار در کشور وجود دارد.

وزیر کشور کابینه‌ آخوند روحانی: در برخی از شهرها بیکاری به ۶۰درصد رسیده است

رحمانی‌ فضلی وزیر کشور کابینه آخوند روحانی اعتراف کرد به رقم 12درصد بیکاری در کل کشور به‌صورت میانگین، شاهد هستیم که در برخی از شهرها میزان بیکاری به 60درصد رسیده است.

وی روز یکشنبه هم‌چنین اعتراف کرد: در بین تحصیلکرده‌های ما رقم بیکاری بسیار بالاتر از آنچه که به‌طور متوسط اعلام می‌شود، است.

رحمانی فضلی به گسترش آسیبهای اجتماعی اشاره کرد و گفت: با آسیب‌های اجتماعی متفاوتی از جمله؛ اعتیاد، حاشیه نشینی و طلاق در کشور مواجه هستیم و در این میان در برخی مناطق که میزان بیکاری در آنها بالاست، این آسیب‌ها حادتر هستند.

به اعتراف رسانه‌های حکومتی ۴۲درصد بیکاران مدرک دانشگاهی دارند

به اعتراف رسانه‌های حکومتی، سهم دارندگان تحصیلات دانشگاهی از جمعیت بیکاران به بیش از 40درصد رسیده است.

رسانه‌های حکومتی روز جمعه 7مهر 96 دراین باره نوشتند: «سال 1380در حدود 10درصد از جمعیت بیکاران ایران را دارندگان تحصیلات دانشگاهی تشکیل می‌دادند این نرخ در شرایط کنونی به بیش از 41درصد افزایش یافته است».

از ابتدای سال 1390بود که ۳۶.۶درصد از بیکاران ایرانی را دارندگان مدرک دانشگاهی تشکیل دادند که این رقم در حال حاضر به نزدیکی 42درصد رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de32ffe7-2c16-4971-ade4-c2e935ea6927"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات