728 x 90

امارات متحده عربی: تأیید حکم ۱۰سال زندان و اخراج یک ایرانی

دادگاه فدرال امارات
دادگاه فدرال امارات
دیوان امنیت امارات حکم 10سال مجازات زندان یک ایرانی را تأیید کرد.

به گزارش رسانه‌ها، ابوظبی روز سه‌شنبه 11مهر 96 یک تبعه ایرانی که پیشتر از سوی دادگاهی در امارات به اتهام نقض تحریم‌ها، نشر اطلاعات و نیز تلاش برای ارسال کالا به رژیم ایران جهت مصارف هسته‌یی به ده سال زندان محکوم شده بود تأیید کرد.

بر این اساس فرد محکوم شده با نام اختصاری «س.م.آ.ر» بعد از اتمام دوران زندان از امارات اخراج خواهد شد.

گفتنی است که کالا و ژنراتورهای برقی که این عامل رژیم ایران قصد صدور آنها را داشت از انگلستان وارد امارات شده و قرار بود در برنامه هسته‌یی رژیم ایران مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
انور قرقاش خطاب به دبیر مصلحت رژیم آخوندی: به پرونده کشورتان و بدنامی آن در میان همسایگان بپردازید
وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی امروز دوشنبه 13شهریور 96 درپاسخ به محسن رضایی دبیر مصلحت رژیم آخوندی گفت: ”پرونده شما در عراق و سوریه «سنگین» است و به جای اظهارنظر درباره امارات بهتر است به پرونده کشورتان و بدنامی آن در میان همسایگان و منطقه بپردازید. این موضوعات نیاز به اولویت بیشتری برای بررسی دارند“.
گفتنی است که محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت رژیم آخوندی در واکنشی منفعلانه به سخنان وزیر امور خارجه امارات عربی که در یک کنفرانس مطبوعاتی با همتای روسی وی برگزار شده بود و در آن عبدالله بن زاید رژیم آخوندی را دارای نقش اساسی در بی‌ثباتی خاورمیانه دانسته بود در توییتی امارات را برج کاغذی نامیده بود.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات: راه‌ حل بحران یمن در منع دخالت ایران نهفته است
انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی اعلام کرد که راه‌حل بحران یمن در منع دخالت ایران نهفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/027d45c5-b3b0-417e-a2bd-5f3441af1f31"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات