728 x 90

خبرگزاری پاسداران: شرایط منطقه شدیداً در حال تجربه کردن نوع جدیدی از فعالیتهای آشوب‌زا است

ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و تنگه هرمز - آرشیو
ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و تنگه هرمز - آرشیو
سپاه پاسداران با نگرانی از تحولات منطقه و انزوای رژیم در خبرگزاری خود نوشت، ابعاد مختلف طرح‌هایی که علیه نظام در حال برگزاری است بسیار وسیع است. شرایط منطقه شدیداً در حال تجربه کردن نوع جدیدی از فعالیتهای آشوب‌زا است.

سپاه پاسداران در ادامه نوشت: طی ماههایی که از روی کار آمدن دونالد ترامپ می‌گذرد، اتفاقات بسیاری افتاده است. در چند روز اخیر اما تب اقدامات تند و تنش آلود آمریکا نسبت به نظام بسیار بالا گرفته است.

روزنامه حکومتی وطن امروز در مطلبی پیرامون شکست برجام زیر عنوان «روزهای ناامیدی» نوشت: «رفتار دونالد ترامپ در زمینه‌سازی بـرای گزارش ماه اکتبر به‌گونه‌یی است که حالا جواد ظریف می‌تواند با صراحت بگوید ترامپ در این گزارش، پایبندی (نظام) به برجام را تأیید نخواهد کرد.
در این ساعتهای ناامیدی البته ظریف گفته است... علاقه دارد حتی با وجود خروج آمریکا از برجام نیز این توافق هسته‌یی را با اروپایی‌ها ادامه دهد».

کیهان خامنه‌ای نیز با حمله به این سخنان ظریف نوشت: «سخنان اخیر ظریف، نوعی تغافل و انکار و تحریف صورت مسأله است؛ چه این‌که ۲۰ماه است آمریکا پیاپی برجام را نقض می‌کند... اما دیگر طرف‌های برجام ساکتند و به اعتبار سکوت و انفعال تیم ظریف در وزارت‌خارجه کمترین اعتراض عملی به بازگشت تحریم‌ها و لگدمال شدن برجام نمی‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b117430c-1340-4e11-88d2-a336c84b0996"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات