728 x 90

تشکیل جبهه ملی برای آزادی سوریه توسط تشکلهای رزمنده در استان قنیطره

سوریه
سوریه
تعدادی از گروه‌های رزمنده در استان قنیطره با نیرویی معادل 1000تن، تشکیل جبهه ملی برای آزادی سوریه را اعلام کردند. این جبهه اعلام کرد هرگونه معامله و سازش با رژیم اسد را برای بازگشایی گذرگاه نصیب رد کرده است.

تلویزیون اورینت 10مهر 96
این جبهه در اطلاعیه‌یی تلاشهای محلی و بین‌المللی برای تصاحب پیروزیهایی که رزمندگان آزادی به بهای خون شهیدان کسب کرده‌اند را رد و محکوم کرد. هم‌چنین فعالیتها و اقداماتی مانند طرح مناطق کاهش تنش با هدف ضدیت علیه انقلاب سوریه را رد کرد.

هماهنگ کننده جبهه ملی برای آزادی سوریه
«ما رزمندگان جبهه ملی برای آزادی سوریه بر اساس خواسته مردم در اینجا جمع شده‌ایم تا اعمالی که برای تثبیت این رژیم جنایتکار صورت می‌گیرد را به شکست بکشانیم. ما خواهان راه‌حل سیاسی هستیم به شرط این‌که عادلانه باشد و حقوق مردم سوریه را تضمین کند».

در اطلاعیه این جبهه اعلام شده است که بیش از ۱۰۰۰رزمنده در زیر پرچم جبهه ملی برای آزادی سوریه که تازه تأسیس شده می‌جنگند. آنها گفته‌اند اجازه نخواهند داد تصمیم یا توافقی انجام شود که به اراده مردم سوریه تجاوز کند و مجموعه کارهایی که هدفش محاصره مناطق آزاد شده و رزمندگان، برای تصرف بیشتر مناطق است را به شکست خواهند کشاند.

عبدالرحیم الشیخ فرمانده نظامی
«ما قاطعانه تحویل دهی مناطقی را که با خون شهدا به‌دست آمده را به رژیم جنایتکار اسد رد می‌کنیم. ما به‌دنبال خواست، اراده و پیشرفت مردم سوریه هستیم».

ابوبلال خالد فرمانده نظامی
«ما به‌دنبال محقق کردن خواسته‌های مردم هستیم. با کشورهای شرکت‌کننده در آستانه و کنفرانس ژنو رابطه هایمان را قطع می‌کنیم و به همین علت جبهه ملی آزادی سوریه را تشکیل داده‌ایم».

فرماندهان نظامی در این جبهه می‌گویند مخالف راه‌حل سیاسی نیستند، بلکه خواهان را ه حل عادلانه‌ای هستند که منافع حیاتی مردم سوریه را تأمین کند و به نفع رژیم اسد و پشتیبانان او نباشد. آنها می‌گویند کلیه زندانیان باید آزاد شوند و برنامه جابه‌جایی ساکنان مناطق و تغییر بافت اجتماعی در این مناطق باید متوقف شود. فرماندهان نظامی در این جبهه می‌گویند آنها به‌دنبال سیاست جدایی‌طلبی نیستند بلکه هدفشان دنبال کردن مسیر انقلاب سوریه و تثبیت آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb1283d1-b9c6-40c1-b2dd-84d38d1070f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات