728 x 90

عملیات کمین رزمندگان در منطقه جوبر دمشق

انفجار کمین در محله جوبر دمشق علیه نیروهای اسد
انفجار کمین در محله جوبر دمشق علیه نیروهای اسد
رزمندگان فیلق رحمان وابسته به ارتش آزادی با مقاومت و بکارگیری سیاست کمین‌گذاری برای نظامیان اسد، محله جوبر دمشق را به دژی غیرقابل نفوذ برای آنها تبدیل کرده‌اند.

نظامیان اسد و شبه‌نظامیان خارجی و بنیادگرای حامی آنها برای درهم شکستن مقاومت رزمندگان در محله جوبر باید مرگ را انتخاب کنند، ولی آنها به سرعت درک می‌کنند که در هر صورت قربانی کمینهای رزمندگان شده و کشته، مجروح و اسیر خواهند گشت.

عمیر عبدالجواد فرمانده نظامی
«ما سیاست عملیات کمین را دنبال می‌کنیم. یگانهای مهندسی کار آماده‌سازی کمینها را در روزهای قبل انجام داده‌اند و ما هم آماده هرگونه درگیری با نظامیان اسد در صورت تلاش برای حمله و نفوذ هستیم».

خسارتهایی که وارد شده قابل محاسبه نیست. وقتی که نظامیان اسد به جوبر حمله می‌کنند همان سرنوشتی را دارند که در روزهای گذشته داشته‌اند. نظامیان اسد درک نکرده‌اند توانایی نیرویی که جلویشان را سد کرده است خیلی بالاست. به همین علت آنها خسارتهای زیادی در روزهای گذشته متحمل شده‌اند. کمینهای رزمندگان در هر زمانی آماده مقابله با هرگونه پیشروی نظامیان اسد است.

محمد ابو علی یکی از رزمندگان آزادی
«ما هر روز در کمین نظامیان اسد هستیم. هر تلاشی برای پیشروی را ما متوقف و درهم می‌شکنیم. امروز صبح تلاش کردند پیشروی کنند که خسارتهای فراوانی به آنها وارد کردیم.»

تلاشهای نظامیان اسد از ۴ماه پیش تاکنون چیزی عاید آنها نکرده و حتی یک وجب هم پیشروی نکرده‌اند. آنها تنها چیزی که به‌دست آورده‌اند تلفات و شکست بوده است.

در عملیات کمین رزمندگان تعداد زیادی از شبه‌نظامیان خارجی و بنیادگرا که رژیم اسد در نبردهای شرق دمشق از آنها کمک می‌گیرد، کشته شده‌اند. رزمندگان می‌گویند اجساد این شبه‌نظامیان در دروازه‌های محله جوبر دمشق روی هم جمع شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7174deaf-b4c8-448c-9c3c-2ce5b6cc48b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات