728 x 90

تجمع اعتراضی برای آزادی سهیل عربی در مقابل مجلس ارتجاع + فیلم

تجمع جمعی از فعالان سیاسی و مدنی در حمایت از زندانی اعتصابی سهیل عربی در مقابل مجلس10مهر96
تجمع جمعی از فعالان سیاسی و مدنی در حمایت از زندانی اعتصابی سهیل عربی در مقابل مجلس10مهر96
صبح امروز دوشنبه 10مهر؛ جمعی از مدافعان حقوق‌بشر در پاسخ به فراخوان مادر زندانی سیاسی سهیل عربی که در اعتصاب‌غذای خشک در زندان اوین به‌سر می‌برد؛ در مقابل مجلس ارتجاع دست به تجمع زده و خواستار آزادی کلیه زندانیان سیاسی از جمله سهیل عربی شدند.

حمایت دکتر محمد ملکی از تجمع مقابل مجلس ارتجاع در حمایت از سهیل عربی
دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب ضدسلطنتی طی پیامی از زندانی سیاسی سهیل عربی حمایت کرد و از جمله گفت:‌ دوست عزیز و مبارز ما سهیل عربی چند روزی است که به‌علت عدم اجرای خواسته‌های قانونی‌اش دست به اعتصاب‌غذا زده و همه می‌دانند که اعتصاب‌غذا بسیار بسیار خطرناک است. مادر بی‌گناه این فرزند بعد از توسل به سازمانهای مختلف مسئول این امر و بی‌پاسخ ماندن خواسته‌هایش، برای نجات جان فرزند خود از مردم و دانشجویان مبارز و مجاهد می‌خواهد با حضور در مقابل مجلس او را همراهی کنند. من هم از مردم می‌خواهم روز دوشنبه دهم مهرماه 96 برای پشتیبانی از این مادر زجر دیده در مقابل مجلس اجتماع کنند و خواست قانونی خود را فریاد زنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebdf7334-d17c-4490-836b-7bc24a4f19b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات