728 x 90

مسدود کردن حساب تروریستها در توئیتر

حساب توئیتر عربی خامنه ای مسدود شد
حساب توئیتر عربی خامنه ای مسدود شد
توئیتر ۳۰۰هزار حساب مرتبط با تروریسم را در سال ۲۰۱۷ مسدود کرده است.

توئیتر 6مهر 96 اعلام کرد: زیر فشار دولتها و برای مبارزه با افراطی گرایی آنلاین ۳۰۰هزار حساب توئیتری ترویج دهنده تروریسم را مسدود کرده است. به گزارش بلومبرگ، این تعداد حساب توئیتری تنها در نیمه اول سال ۲۰۱۷ مسدود شده‌اند.

توئیتر هم‌چنین اعلام کرده است برای مبارزه با افراطی گرایی مرتبط با تروریسم ابزارهای خودکارش را برای شناسایی و مسدود کردن حسابهای مرتبط با تروریسم بهبود داده است.

این شبکه اجتماعی هم‌چنین گفته است میزان درخواست دولتها برای دسترسی به داده‌ها روی این شبکه اجتماعی افزایش داشته است و این شبکه اطلاعات مرتبط با ۳۹۰۰حساب را از ماه ژانویه تا ژوئن به دولتها ارائه کرده است.

از ماه ژانویه تا ژوئن سال جاری، مقامات آمریکا ۲۱۱۱درخواست، ژاپن ۱۳۸۴درخواست، بریتانیا ۶۰۶درخواست و ترکیه ۵۵۴درخواست از توئیتر برای دسترسی به اطلاعات حسابهای مورد نظرشان داشته‌اند.

به نوشته بلومبرگ توئیتر در حال حاضر حدود ۳۲۸میلیون کاربر دارد و کاربرهای فعال ماهانه‌اش در آمریکا حدود ۶۸میلیون حساب است.

توئیتر گفته است ۷۵درصد حسابهای بسته شده در سال جاری قبل از این‌که هشدار برایشان فرستاده شود، مسدود شده‌اند و ۹۳۵هزار حساب از ماه اوت ۲۰۱۵مسدود شده‌اند.

فیس‌بوک ۷۵۰۰کارمند برای ردیابی ویدئوها و پستهای آزار دهنده استخدام کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3e7b44e-920a-40aa-af91-163868d247a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات