728 x 90

خودکشی یک دختر جوان در خوزستان

خودکشی در ایران
خودکشی در ایران
دختر جوانی در یکی از شهرهای خوزستان دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

رسانه‌های حکومتی روز چهارشنبه 5مهر گزارش دادند یک دختر خوزستانی با حضور بر سر قبر پدرش در یکی از شهرهای استان، با خوردن قرص برنج به زندگی خود پایان داد.

واقعیت این است که گسترش خودکشی در تمامی میهن اسیر بازانعکاس فقر افسار گسیخته، تحقیر و سرکوب مردم توسط رژیم جنایتکار خامنه‌ای است.

بیشتر بخوانید:
خودکشی یکی از زنان کارمند دانشگاه علم و صنعت تهران
روز دوشنبه سوم مهرماه یک کارمند زن در دانشگاه علم و صنعت تهران با پرتاب خود از طبقه سوم ساختمانی در این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد.
وی که 49ساله بود از کارمندان رسمی دانشگاه بود که به‌علت شدت جراحات وارده در بیمارستان متأسفانه جان باخت.
کارگزاران رژیم در دانشگاه علم و صنعت از دادن هرگونه اطلاعی پیرامون این خودکشی خودداری می‌کنند.
افزایش خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌خصوص در بین جوانان و زنان، محصول فقر افسار گسیخته، تحقیر و سرکوب مردم توسط رژیم جنایتکار آخوندی است.
افزایش نگران‌کننده خودکشی در بین جوانان حاصل ۳۸سال حاکمیت استبدادی نظام ولایت فقیه است که جز فقر و فساد و بیکاری و فحشا و اعتیاد و طلاق و جامعه نومید از دگرگونی ارمغانی برای مردم ایران نداشته است.
تنها راه برون‌رفت از این دور تسلسل بحران و ناهنجاریهای اجتماعی اتحاد و همبستگی تمام اقشار به‌ویژه جوانان و زنان آزاده ایرانی از هر قشر و طبقه برای برانداختن نظام سرکوبگر و غارتگر ولی‌فقیه و تحقق یک جامعه دموکراتیک و آزاد و برخوردار از رفاه و آزادیهای اجتماعی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de98b6f1-1adc-4472-97a4-01926e15b8f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات