728 x 90

شوکه شدن مدیر تلگرام در مواجه با شکایت دادستانی رژیم

پاول دوروف، مدیر شرکت تلگرام
پاول دوروف، مدیر شرکت تلگرام
به گزارش رسانه‌های حکومتی دادستان رژیم علیه مدیریت شرکت تلگرام اعلام جرم کرده و پرونده این شکایت را به ناحیه‌ امور بین‌الملل دادسرای تهران ارجاع کرده است.

دادستان رژیم در تهران روز سه‌شنبه 4مهرماه، شبکه تلگرام را به "ارایه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله داعش، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت سایر گروه‌های سازمان‌یافته و ترویج و تسهیل ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر" متهم کرده و بر اساس این اتهامات اعلام جرم کرده است.

پاول دوروف، مدیر شبکه تلگرام در واکنش به اعلام جرم دادستان رژیم در تهران گفت:‌ از شنیدن این خبر شوکه شده است. وی در توئیتر خود نوشت: فکر می‌کنم شکایت رژیم ایران دلایل دیگری غیر از مواردی باشد که علناً اعلام شده است. ما به‌صورت فعال محتوای تروریستی و موارد غیراخلاقی را در ایران مسدود می‌کنیم. فکر می‌کنم دلایل اصلی این تصمیم مسائل دیگری است.

پاول دوروف اضافه کرد: «تلگرام روزانه هزار کانال، بات یا چت با محتوای پورن یا تروریستی را در ایران مسدود می‌کند.»

بر اساس آخرین گزارشهای منتشر شده توسط رژیم، حدود 40میلیون ایرانی جزو شبکه تلگرام هستند و این شبکه حدود 60درصد پهنای باند کشور را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد فیلتر شدیدی که بر اینترنت ایران اعمال می‌شود باعث افزایش کاربران تلگرام شده است. دادستانی رژیم مدتهاست در پی فیلتر شبکه تلگرام است اما از اجرای این کار تاکنون بازمانده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23a452de-2272-490f-ac43-f0b9d88b0b58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات