728 x 90

رسانه حکومتی رجانیوز: عزم اروپا و آمریکا برای گسترش برجام به حوزه‌های دیگر

سران اورپا وآمریکا
سران اورپا وآمریکا
یک رسانه حکومتی (رجا نیوز ۳/۷/۹۶) تحت عنوان «عزم اروپا و آمریکا برای گسترش برجام به حوزه‌های دیگر» نوشت: دیگر صحبتهای تند و مکرر مقامات این رژیم علیه برجام و اعلام نارضایتی از وضع کنونی زمینه‌سازی برای فشار بیشتر در جهت تحمیل یک برجام جدید است.

این رسانه باند خامنه‌ای ضمن حمله به دولت روحانی افزود: «اروپا خود را حافظ برجام معرفی می‌کند، در ادامه ایران را تشویق به مذاکره مجدد می‌کند و اینگونه به‌دنبال گسترش برجام در حوزه‌های دیگر است به بیان دیگر همراهی اروپایی‌ها با آمریکا به بهانه‌هایی چون قدرت موشکی بسترساز برجام جدید و جاده بازکردن برای آمریکاست. سخنانی که سست بودن تحلیل عدم همراهی اروپا با آمریکا توسط دولتمردان (ما) را نشان می‌دهد.

این رسانه حکومتی می‌افزاید: در صورت عملی شدن تکرارمذاکره، تکراربرجام و نهایتاً عقب‌نشینی (ما) از مولفه‌های قدرت را (نیز شامل می‌شود) و بعد از آن هم دوباره همین روند در خصوص مساله‌ای دیگر پیگیری می‌شود تا جاییکه نظام به بازیگری تحت سلطه در نظام جهانی تبدیل گردد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e9f1deb-3d03-4e2d-a153-135f2424c3e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات