728 x 90

تجمع اعتراضی در تهران، تبریز، بهبهان و دهدشت

تجمع اعتراضی پرسنل شرکت مپنا بویلر نیروگاه ترکیبی  بهبهان
تجمع اعتراضی پرسنل شرکت مپنا بویلر نیروگاه ترکیبی بهبهان
اقشار مختلف میهنمان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شهرهای تهران، تبریز، بهبهان و دهدشت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران ناشنوایان روز دوشنبه سوم مهر 96 در مقابل شورای قلابی این شهر در اعتراض به عدم به کارگیری ناشنوایان در مجموعه‌های دولتی و شهرداری تجمع کردند.

در تبریز روز سه‌شنبه ۴مهر ۹۶دهها تن از کارگران بلبرینگ‌سازی در اعتراض به پرداخت نشدن شش ماه حقوق، دست به اعتراض زدند. بر روی بنر بزرگی که در دست این کارگران دیده می‌شد؛ نوشته شده بود: زورمان نرسید! در سال اقتصاد مقاومتی ما را هم له کردند. به دادمان برس! به داد ما کارگران بلبرینگ‌سازی برسید.

در تبریز هم‌چنین کارگران پتروشیمی در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق سومین روز تجمع اعتراضی خود را پشت سرگذاشتند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی، طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱و ۲و ۳مهرماه ۹۶جمعی از کارگران یکی از بخشهای کارخانه پتروشیمی تبریز در اعتراض به نامساعد بودن وضعیت کاری، ناامنی محیط کار، دستمزدهای معوقه و هم‌چنین پایین بودن دستمزدها، در محیط کارخانه اقدام به تحصن و تجمع کردند.

بنا‌ به این گزارش به‌دنبال این حرکت اعتراضی، نیروهای امنیتی رژیم دخالت کرده و 5تن از کارگران معترض را بازداشت کردند. با این حال کارگران پتروشیمی تبریز به اعتراضات خود ادامه داده و با پیوستن کارگران دیگر بخشهای پتروشیمی به این اعتراضات، نیروهای امنیتی رژیم ناچار شدند کارگران بازداشتی را آزاد کنند.

در بهبهان روز سه‌شنبه ۴مهرماه ۹۶ پرسنل شرکت مپنا بویلر نیروگاه ترکیبی در این شهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده دست از کار کشیده و با بستن در نیروگاه اعتصاب کردند.

و در دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه ۴مهرماه 96 پرسنل بیمارستان موسوم به خمینی نسبت به تأخیر در پرداخت حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3305980-86b1-40b0-82ca-3baa4be52dfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات