728 x 90

ژنرال جک کین:‌ رژیم ایران از کره شمالی خطرناکتر است

ژنرال جک کین
ژنرال جک کین
ژنرال جک کین معاون سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا می‌گوید رژیم ایران از کره شمالی خطرناکتر است. این رژیم به‌طور سیستماتیک سربازان آمریکایی در عراق را به مدت سه سال و نیم به‌قتل می‌رساند.

تلویزیون فاکس‌ نیوز 2مهر 96: نظرتان در مورد سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی ملل‌متحد چیست؟

ژنرال جک کین رئیس مؤسسه مطالعات جنگ در آمریکا: اول از همه تا جایی که به سخنرانی برگردد فکر می‌کنم یکی از بهترین سخنرانیهای پرزیدنت ترامپ بود که تنها با سخنرانی او در لهستان قابل مقایسه بود. من از این‌که بعد از ۸سال سخنان مهمل اوباما و عذرخواهیهای مکرر او از جانب آمریکا و هم‌چنین شعارهای نرمی که برای خودنمایی بیان می‌کرد، به پایان رسیده، احساس آرامش زیادی داشتم.

سخنان مستقیم صریح و نترس ترامپ که برای ۹ماه من او را از نزدیک دنبال کرده‌ام یکی از نمودهای سیاست خارجی وجهت گیری امنیت ملی او است.

مجری برنامه ان.بی.سی خطاب به روحانی: دولت ترامپ و نمایندگان آن در نیویورک بودند. آنها رژیم ایران و کره شمالی را در یک سبد گذاشتند و هردو کشور را تهدیدی برای ثبات و صلح معرفی کردند و از جهان خواستند دست به اقدام بزنن.

‌احساستان چیست وقتی میشنوید همزمان در مورد رژیمهای ایران و کره شمالی صحبت می‌شود؟

ژنرال جک کین: فکر می‌کنم حتی اعمال رژیم ایران بدتر بوده است. در سال 1980 این رژیم شروع به کشتن آمریکاییان کرد.

با استفاده از نیروهای نیابتی خود سفارت ما را درلبنان منفجر کرد، مقر تفنگداران دریایی ما را منفجر کرد، .. آنها سفارت کویت را منفجر کردند مقر نیروی هوایی ما در عربستان سعودی را منفجر کردند و به‌طور سیستماتیک سربازان آمریکایی را در عراق به مدت سه سال و نیم می‌کشتند.

آنها اکنون توجهات خود را متوجه لبنان، سوریه، عراق و یمن کرده‌اند آنها تلاش دارند بر برکل منطقه سلطه پیدا کنند، کره شمالی تلاش نمی‌کند این کارها را انجام دهد.

مدتهاست که شغل رژیم ایران کشتار در خارج از کشورش بوده است ولی کره شمالی کارش تنها کشتار در داخل کشور بوده است.

اگر رژیم ایران به سلاح اتمی دست یابد تهدیدی جهانی خواهد بود که جای تهدید کره شمالی را خواهد گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03b497ca-e0c0-4a6d-8f5d-74ceb4561f08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات