728 x 90

تجمع اعتراضی و تحصن در تهران، اهواز، شیراز، مشهد، کرمان و خرم‌آباد

تجمع اعتراضی در خرم‌آباد
تجمع اعتراضی در خرم‌آباد
اقشار مختلف میهنمان روز یکشنبه 2مهر 96 در شهرهای تهران، اهواز، شیراز، مشهد، کرمان و خرم‌آباد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران پرسنل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس مقابل مجلس ارتجاع در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی خود تجمع کردند.

در اهواز فعالان محیط‌زیست عصر روز یکشنبه 2مهر در اعتراض به انتقال آب کارون؛ در مقابل استانداری رژیم در خوزستان اقدام به تجمع کردند. تجمع‌کنندگان در اعتراض به انتقال آب کارون از جمله شعار می‌دادند: ‌اهواز بی‌قراره - کارون آب نداره و کارون اگر خشک بشه اهواز قیامت میشه

در شیراز غارت‌شدگان مؤسسه ملل وابسته به سپاه پاسداران در اعتراض به دزدیدن پولهایشان در محل این مؤسسه تجمع کردند و شعار می‌دادند:‌ محرم ماه خون است غارتگر سرنگون است/. این پیام حسین است هیهات من الذله/ و یا حجه ابن الحسن ریشه ظلمو بکن

در مشهد از صبح روز یکشنبه بیش از ۲۰۰تن از غارت‌شدگان مؤسسه پدیده تحصن خود را مقابل استانداری رژیم در این شهر آغاز کردند. متحصنان اعلام کردند تا رسیدن به خواسته‌های خود این تحصن را ادامه خواهند داد.

غارت‌شدگان پدیده از ساعت 10 صبح روبه‌روی استانداری رژیم در خراسان رضوی؛ اقدام به تجمع کردند.. نیروهای یکان ویژه به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در مقابل تجمع‌کنندگان صف بسته بود. نیروی انتظامی به تجمع‌کنندگان و مردمی که از محل عبور می‌کردند؛ اجازه داشتن موبایل نمی‌دادند و موبایل افراد را چک می‌کردند. موبایلهای برخی افراد را نیز ضبط کردند.

غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران روز یکشنبه هشتمین روز تحصن شبانه روزی خود را به‌رغم شبهای سرد سپری کردند.

در کرمان کارگران معدن کرومیک اسفندقه در مقابل ساختمان استانداری رژیم در کرمان تجمع کردند. کارگران معترض علاوه بر تعویق حدود دو ماه حقوق؛ به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل معترض هستند. بخش دیگری از خواسته‌های کارگران معترض؛ بازگشت به کار سه نفر از کارگرانی است که از روز شنبه (یکم مهر ماه) از ورود به محل کارشان جلوگیری به‌عمل آمده است.

در کرمان هم‌چنین کشاورزان قلعه گنج در مقابل دفتر امام جمعه و جنایت رژیم در این شهر تجمع کردند و به بی‌عدالتی و ظلم اداره آبیاری و منابع طبیعی به آنها اعتراض کردند.

در خرم‌آباد نیز صبح روز یکشنبه کارکنان نظام سلامت لرستان در اعتراض به سو مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تجمع کردند.

و کارکنان شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران سها در اعتراض به اخراج هدفدار کارگران تجمع کردند. کارخانه تجهیزات پزشکی هلال ایران سها در کیلومتر ۵۲ اتوبان تهران – قزوین، نرسیده به پل کردان قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ccc5766-bfdc-4bb3-b73e-c7c0a219495c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات