728 x 90

حمله رزمندگان سوری به نظامیان اسد در حومه جنوبی حما

رزمندگان سوری 5تن از نظامیان اسد را از پای در آوردند
رزمندگان سوری 5تن از نظامیان اسد را از پای در آوردند
اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه گزارش کرد رزمندگان ارتش آزادی سوریه موفق شدند با تک‌تیراندازهای خود ۵تن از نظامیان اسد را در یک نقطه ایست و بازرسی در منطقه مداجن در حومه جنوبی حما کشته و تعداد دیگری را مجروح کند.

هم‌چنین در ادامه حملات رژیم اسد به مناطق ادلب و حمص در سوریه از نیمه‌شب گذشته تا صبح روز شنبه اول مهر 11غیرنظامی کشته و 20نفر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری آناتولی روز شنبه اول مهر 96 با مخابره این خبر افزود: در سی حمله به مناطق خان شیخون در جنوب ادلب و چندین شهرستان و روستای دیگر این منطقه در مجموع 7نفر کشته و 20غیرنظامی نیز زخمی شدند. بدین ترتیب طی پنج روز گذشته 42غیرنظامی در ادلب جان باختند.
 
نیروهای دفاع مدنی معروف به کلاه سفیدها 
نیروهای دفاع مدنی معروف به کلاه سفیدها

مصطفی حاج یوسف، مسئول دفاع مدنی ادلب گفت:‌ جنگنده‌ها منطقه‌یی به مساحت 100کیلومترمربع را هدف قرار می‌دهند. وی افزود: پنج نفر از اعضای دفاع مدنی نیز زخمی شده‌اند.
 

نیروهای دفاع مدنی معروف به کلاه سفیدها

 نیروهای دفاع مدنی معروف به کلاه سفیدها
بیمارستان مرکزی تلبیسه نیز از طریق حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در حمله توپخانه‌یی نیروهای رژیم بشار اسد به این منطقه در حمص 4غیرنظامی کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مرگ شش شهروند غیرنظامی در بمبارانهای نیروهای اسد

در ادامه بمبارانهای هوایی رژیم اسد در منطقه بدون درگیری در استان ادلب سوریه امروز جمعه 31شهریور 96، شش شهروند غیرنظامی کشته شدند.
انس دیاب، مسئول رسانه‌یی دفاع مدنی (کلاه سفید‌ها) در خان شیخون درباره این جنایت گفت: ”بر اثر این بمبارانها که توسط رژیم اسد انجام شد دفتر مرکزی ما به‌طور کامل تخریب شد. آمبولانس‌ها و خودروهای امداد و نجات هم از بین رفتند“.
وی در ادامه اضافه کرد ”امروز در بمباران شهرستانهای سراکیب و کفرنبیل، مناطق خان شیخون و تمنیه و روستاهای کفرسجنه، حاس، سرجه و غیره دست‌کم 6غیرنظامی کشته شدند“.
گفتنی است طی چهار روز اخیر دست‌کم 23غیرنظامی در اثر حملات هوایی رژیم اسد و حامیانش به استان ادلب سوریه کشته شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0100581-3553-4a33-9fa1-155f3b1b1e64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات