728 x 90

سناتور جوزف لیبرمن رفتار وحشیانه رژیم ایران تغییری نکرده است

سناتور لیبرمن، سخنرانی در تظاهرات ایرانیان علیه حضور آخوند روحانی در سازمان ملل
سناتور لیبرمن، سخنرانی در تظاهرات ایرانیان علیه حضور آخوند روحانی در سازمان ملل
سناتور جوزف لیبرمن می‌گوید هیچ چیزی در رفتار وحشیانه و تجاوزکارانه و افراطی رژیم ایران تغییر نکرده است. فاکس‌ نیوز این سخنان سناتور لیبرمن در تظاهرات مقاومت ایران در نیویورک را منعکس کرده است:
فاکس نیوز 31شهریور 96:
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد توافق اتمی با رژیم ایران را زیر ضرب برد و اکنون می‌گوید تصمیم خود را در مورد این‌که آیا آمریکا این توافق را ترک کند یانه گرفته است.

خبرنگار ارشد فاکس‌ نیوز اریک شاون در مقابل سازمان ملل‌متحد گزارش می‌دهد: امشب تهدید جدیدی از جانب رئیس‌جمهور رژیم حسن روحانی صورت گرفت او توئیت نمود اگر آمریکا از توافق اتمی بیرون بکشد ایران ممکن است غنی‌سازی اورانیوم خود را از سر بگیرد.

این بخشی از یک حرکت سیاسی است که به بن‌بست میان آمریکا و ایران در این جا در سازمان ملل می‌افزاید.

اما دولت ترامپ در تلاش برای شرط پایانی توافق می‌باشند که محدودیتها را بر روی برنامه اتمی ایران یک دهه بعد بر می‌دارد که منتقدان می‌گویند این وضعیت راه را برای رژیم تهران که سلاح اتمی تولید کند هموار می‌کند.

وزیر تیلرسون در مصاحبه با فاکس‌نیوز در مورد آن چشم‌انداز گفت:
رکس تیلرسون: توافق به پایان می‌رسد و ما شمارش معکوس را از زمانی که آنها توانمندیهای اتمی خود را از سر بگیرند باید شروع کنیم.

اریک شاون: دونالد ترامپ ممکن است توافق را در ماه آینده ملغی کند. او زمانی که با پرزیدنت محمود عباس ملاقات می‌کرد گفت تصمیم خود را گرفته است.

ترامپ: خوب من تصمیم خود را گرفته‌ام و به‌زودی به شما خواهم گفت.

اریک شاون: در حالی که روحانی سخنرانی می‌کرد اپوزیسیون ایران تظاهرات انبوهی را علیه او در آنطرف خیابان برگزار کرد. آنها هم حضور او و هم توافق اتمی را محکوم می‌کردند.‍‍

سناتور جو لیبرمن: هیچ چیزی در رفتار وحشیانه و تجاوزکارانه و افراطی رژیم ایران تغییر نکرده است. پرزیدنت ترامپ این دخالتها را قطع خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61b33838-598a-499c-8377-9e859a0bc0bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات