728 x 90

آخوند صادق لاریجانی: جمهوری اسلامی... بزرگترین دموکراسی و مردم‌سالاری دینی... در منطقه و در جهان!

صادق آملی لاریجانی
صادق آملی لاریجانی
در حالیکه سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی، سراپای دیکتاتوری آخوندی را در ترس و وحشت فرو برده است، سران و سردمداران رژیم از خامنه‌ای گرفته تا مهره‌های ریز و درشت حاکمیت و ایادی و عوامل آن در ارگانهای مختلف، یکی پس از دیگری در رسانه‌ها و کانالهای تلویزیونیٍ تحت‌امر ولی‌فقیه ظاهر می‌شوند و بطرق مختلف علیه رئیس‌جمهور آمریکا دق دلی خالی می‌کنند و بدون این‌که حتی یک کلمه بگویند دونالد ترامپ درباره رژیم آخوندی چه گفته، او را به نفرت پراکنی و کین توزی علیه رژیم متهم می‌کنند.

در این میان شیخ صادق لاریجانی سرجلاد قوه قضاییه رژیم، روی دست دعاوی مضحک و ذلت‌بار شیخ حسن روحانی که در مجمع عمومی در نیویورک، رژیم بانکدار تروریسم و پدرخوانده داعش را مقابله کننده با تروریسم قلمداد کرد، بلند شد، و به‌نحو مسخره‌ای گفت اتهامات رئیس‌جمهور آمریکا علیه بزرگترین دموکراسی در منطقه و جهان که همانا رژیم ایران است جاهلانه و غیرقابل‌قبول است.
قسمتی از صحبتهای آخوند دزد و جلادی که رکورد شکن اعدامهای روزمره در جهان امروز است در زیر آمده است:
تلویزیون شبکه خبر رژیم ۳۰شهریورماه، صادق لاریجانی: سخیف‌تر از این سخنی نمیشه گفت. همه آمریکا رو حالا شناختند. بزرگترین حامی استبداد و خودکامگی در منطقه و در دنیا هستند. اونوقت جمهوری اسلامی را که بزرگترین دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را هم در منطقه و هم در جهان دارد

مجری: معاون رئیس هم سخنان رئیس‌جمهور آمریکا را توهین به فهم مردم و جهان خواند و گفت دولت آمریکا باید بداند توان پاسخگویی ملت ایران به پیمان‌شکنی و پیمان‌شکنان بسیار بالاست و برای سناریوهای مختلف آمادگی کامل دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21443c27-0c61-4af7-b1d1-cda5bf0c1dc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات