728 x 90

العین عربستان:‌ تظاهرات بزرگ در نیویورک برای محکوم کردن جنایات رژیم ایران

تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف-نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف-نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
العین عربستان روز چهارشنبه 29شهریور در سایت خود با عنوان «تظاهرات بزرگ در نیویورک برای محکوم کردن جنایات رژیم ایران» نوشت:‌ «هزاران ایرانی روز چهارشنبه در تظاهرات بزرگی در برابر مقر سازمان ملل‌متحد در نیویورک شرکت کردند و از جامعه بین‌المللی خواستند تا رژیم خشونت و ترور در تهران را تحریم کند و در مورد جنایاتی که در حق مردم ایران مرتکب شده است تحقیق نماید.

تظاهر کنندگان از سازمان ملل‌متحد خواستند تا به مردم ایران برای پس گرفتن حقوق سلب شده‌شان کمک کند و روحانی و رژیم او را به‌عنوان نمایندگان نامشروع مردم ایران نپذیرند.

تظاهر کنندگان آنچه را که صدور تروریسم و حمایت تهران از گروه تروریستی حزب‌الله لبنان و گروه کودتاگر حوثی‌ها در یمن و قتل هزاران بیگناه در سوریه با حمایت از رژیم بشار اسد می‌نامیدند محکوم کردند.

تظاهر کنندگان شعارهای علیه روحانی و باز گرداندن دموکراسی به تهران، و انجام تحقیقات در مورد قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 1988که طی آن سی هزار نفر از مخالفان سیاستهای رژیم آخوندی اعدام شدند، سردادند.

علی صفوی از اعضای کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری ”الخلیج 365“ گفت این تظاهرات با شرکت هزاران تن از ایرانیها از سرتاسر آمریکا و سایر خلقهای دوستدار صلح و دموکراسی برگزار شده است. وی افزود آنها جمع شده‌اند تا با جهان در مورد نقض حقوق‌بشر از سوی رژیم ایران و حمایت این رژیم از صدور تروریسم سخن بگویند.

العین افزود:‌تظاهر کنندگان نمایشگاهی به‌مناسبت یادبود قربانیان قتل‌عام زندانیان سیاسی که رژیم ایران در اواخ ژوئن سال 1988توسط ”جوخه‌های مرگ“ یکی از بازوهای سرکوبگر رژیم ایران انجام داد، برگزار کردند.

این قتل‌عام که تعدادی از خانواده‌های این قربانیان در این تظاهرات شرکت داشتند از شنیع‌ترین جنایاتی بود که در حق مردم ایران انجام شد و طی آن ارگانهای سرکوبگر این رژیم هزاران زندانی سیاسی را از چهارسوی ایران اعدام کردند، قربانیان این قتل‌عام از هواداران جنبش اپوزیسیون مجاهدین خلق بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a85da338-1273-4150-921b-41fde9bd6f2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات