728 x 90

کشته شدن یک مأمور نیروی انتظامی در نیکشهر

 درگیری پلیس - آرشیو
درگیری پلیس - آرشیو
یکی از مأموران نیروی انتظامی در یک درگیری در استان سیستان و بلوچستان کشته شد.

روز دوشنبه 27شهریور 96 قنبری سرکرده پلیس سیستان و بلوچستان به کشته شدن یکی از مأموران نیروی انتظامی اعتراف کرد. در اثر این درگیری که بامداد امروز به‌وقوع پیوست اين مأمور نیروی انتظامی به‌علت شدت جراحات پس از انتقال، در بیمارستان کشته شد.

بیشتربخوانید:

یکی از مأموران نیروی انتظامی در گچساران در یک درگیری کشته شد.

روز شنبه 18شهریور 96عبدالخاق فرزادیان مأمور نیروی انتظامی که قصد دستگیری فردی را در یکی از روستاهای شهرستان گچساران داشت با مقاومت وی در محل مواجه شد و به‌قتل رسید‎. گفتنی است فرد مزبورطی دوبار دستگیری توسط مأموران رژیم در زمانهای مختلف به کمک اهالی فراری داده شده است.

کشته شدن یک عنصر سپاه در درگیری مسلحانه آذربایجان غربی

روز 19تیر 96رسانه‌های حکومتی از کشته شدن یک عنصر سپاه پاسداران در درگیری درون مرزی خبر دادند. خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس نوشت: «میثم علیجانی از پاسداران بابلسری در درگیری با اشرار مسلح در آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل شد».

کشته شدن پنج تن دیگر از پاسداران


روز 21خرداد 96نیروی انتظامی کرمانشاه از کشته شدن سه تن از مأموران خود در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد. پاسدار محمدرضا آمویی یکی از سرکردگان نیروی انتظامی کرمانشاه گفت: سه مأمور نیروی انتظامی در شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه در جریان یک تعقیب و گریز کشته شدند. خودرو مأموران انتظامی در این تعقیب و گریز با انحراف از جاده به دره سقوط می‌کند که در این حادثه سه تن از چهار سرنشین خودرو کشته می‌شوند.
خاطرنشان می‌شود روز چهارشنبه نیز رسانه‌های حکومتی خبر دادند دو تن از پرسنل قرارگاه موسوم به قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در حین اجرای مأموریت کشته شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b599d839-05df-4229-b72a-06fde0d064b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات