728 x 90

۹زخمی و یک کشته در تصادف پراید با مینی‌بوس

تصادف یک پراید با مینی بوس
تصادف یک پراید با مینی بوس
عصر امروز جمعه ۲۴شهریور ۹6 یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه مینی‌بوس در محور سنندج کامیاران یک کیلومتر بالاتر از پلیس راه جدید تصادف کردند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا افزود: در این حادثه ۹نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.

خاطر نشان می‌شود، بر اساس آخرین آمارهای جهانی، رژیم آخوندی در میان ۱۹۰کشور، رده ۱۸۹ را در تصادفات جاده‌یی داراست. در گزارشی که خبرگزاری حکومتی ایسنا در سال ۹۴ ارائه کرد خبر از مرگ سالانه ۱۸هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌یی جان داد که معادل سقوط ۶۰فروند هواپیمای مسافری با ۳۰۰سرنشین است.

بیشتر بخوانید:

۴۰کشته و مجروح بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاجرود

ساعت ۲بامداد روز سه‌شنبه 21شهریور 96 یک دستگاه اتوبوس در محور قدیم جاجرود به سمت تهران در منطقه جاجرود واژگون شد و متأسفانه 11تن کشته و 28تن مصدوم شدند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی مسافران این اتوبوس تکمیل بودند که با راننده و کمک راننده تعداد آنها به ۳۹نفر می‌رسید. ۲۸نفر در این حادثه آسیب دیدند که بر اثر شدت حادثه برخی از آنها داخل اتوبوس گرفتار شدند. این اتوبوس از کرج به سمت ساری در حال حرکت بوده است.

خاطر نشان می‌شود، بر اساس آخرین آمارهای جهانی، رژیم آخوندی در میان 190کشور، رده 189 را در تصادفات جاده‌یی داراست. در گزارشی که خبرگزاری حکومتی ایسنا در سال 94 ارائه کرد خبر از مرگ سالانه 18هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌یی داد که معادل سقوط ۶۰فروند هواپیمای مسافری با ۳۰۰سرنشین است.

۸کشته و تعداد بیشتری مجروح در تصادفات جاده‌یی

بنا‌ به گزارشات پلیس راه استان قزوین روز دوشنبه ۱۳شهریور ۹۶ در جریان سه تصادف ۴نفر کشته و ۷نفر مجروح شدند.

تصادف اول مربوط به یک پراید سواری با ۴سرنشین بود که در جاده بوئین زهرا واژگون شد که یکی از سرنشینان به‌علت شدت جراحات درگذشت. درحادثه دیگری در اتوبان قزوین – زنجان یک دستگاه پراید با سه سرنشین واژگون و راننده و سرنشینان مصدوم شدند ولی یکی از سرنشینان به‌علت شدت جداحات دربیمارستان جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان قزوین رژیم اضافه کرد:‌ در برخورد یک سواری با یک موتورسیکلت درجاده روستای کهک به دیال آباد در شهرستان تاکستان هر دو موتورسوار وترک سوار در بیمارستان درگذشتند.

درهمین روز درمحور خمین محلات در حادثه واژگونی یک سواری دختر ۱۶ساله جان باخت.

در یک تصادف شاخ به شاخ دو موتورسوار درجاده بندر لنگه بندر کنگ ۳کشته و ۲زخمی بر جای ماند. بندر کنگ از توابع بندرلنگه و درغرب استان هرمزگاه واقع شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db5adef7-ea98-4ef5-bae3-9543bcb50135"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات