728 x 90

پل رایان:‌ رژیم ایران بزرگترین حامی تروریزم دولتی در جهان است

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت:‌ رژیم ایران بزرگترین حامی تروریزم دولتی در جهان و در حال تلاش برای بی‌ثبات ساختن همسایگانش است.

وی که روز پنجشنبه 23شهریور 96 با آسوشیتدپرس مصاحبه می‌کرد افزود:‌ «من مشاهده می‌کنم که رژیم ایران کارهای بسیاری برای انجام ندادن توافق اتمی انجام می‌دهد. من مشاهده می‌کنم که رژیم ایران کارهای بسیاری برای بی‌ثبات کردن منطقه انجام می‌دهد. من مشاهده می‌کنم که رژیم ایران کارهای بسیاری خارج از برجام انجام می‌دهد، در رابطه با موشکهای بالستیک، در رابطه با تکثیر، در مورد تأمین مالی گروه‌های تروریستی، در مورد استقرار موشکها در دیگر کشورها... لذا من مشاهده می‌کنم که رژیم ایران به‌عنوان یک نیروی متخاصم در خاورمیانه هر کاری که بتواند برای تأمین مالی و بی‌ثبات کردن همسایگانش انجام می‌دهد. لذا من فکر می‌کنم که رژیم ایران در حال تلاش است تا در اساس همسایگانش را بی‌ثبات کرده و اقدام به صدور تروریسم نماید.

بیشتر بخوانید:

در زیر مواضع رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی مدت اخیر آورده شده است

استقبال پل رایان از امضای لایحه تحریمها توسط دونالد ترامپ
پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امضای تحریمهای کنگره توسط دونالد ترامپ را مورد استقبال قرار داد.
وی گفت: امروز ایالات متحده پیامی قاطع برای دشمنان خود فرستاد مبنی بر این‌که آنها باید به‌خاطر رفتارهایشان پاسخگو باشند. این تحریم‌ها، مستقیماً فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده رژیم ایران، روسیه و کره شمالی را هدف قرار می‌دهند.
رئیس‌جمهوری ایالات متحده با امضای مصوبه طرح کنگره برای تحریمهای جدید رژیم ایران، روسیه و کره شمالی، رسماً آن را به قانون تبدیل کرد. قانونی که به گفته برخی سناتورهای جمهوریخواه، هدف آن برخورد با «خلافکاریهای غیراتمی رژیم ایران» است.

پل رایان:‌ تصویب لایحه تحریمها فشار را بر خطرناکترین دشمنان ما بالا می‌برد

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌یی که بلافاصله پس از تصویب لایحه تحریمی جدید علیه رژیم ایران و روسیه در مجلس نمایندگان منتشر کرد، گفت:‌ به‌دنبال تصویب لایحه اچ. آر 3364در مقابله با کشورهای متخاصم در قانون تحریمها، تعدد تهدیدات علیه امنیت ملی ما از طرف رژیم ایران، روسیه و کره شمالی نباید کم بها داده شود. این عاملان بد و نامطلوب مدتهاست که دست به تضعیف آمریکا زده‌اند و ثبات جهانی را مختل ساخته‌اند. وظیفه ماست که در کنگره آنها را مورد حسابرسی قرار دهیم. لایحه‌یی که ما با حمایت یکپارچه دوحزبی تصویب کردیم یکی از وسیعترین بسته تحریمها در تاریخ بوده است. این لایحه فشار را بر خطرناکترین دشمنان ما بالا می‌برد.

حمایت پل رایان رئیس مجلس نمایندگان از لایحه تحریم رژیم ایران

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان از طرح پرطرفدار سنا که رژیم ایران را با تحریمها زیر ضرب می‌برد حمایت کرد. وی گفت کار روی این طرح برای حل مشکل پروسدوری در جریان است.

پل رایان که روز پنجشنبه با خبرنگاران صحبت می‌کرد افزود: ”خواستار اقدام سریعتر در مورد این طرح است. کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان در حال بررسی این طرح است“.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: رژیم ایران به‌خاطر تکثیر تروریسم، تسلیحات و نقض آزمایشات موشکی باید تحریم شود

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی سخنانی در انگلستان در مورد تصمیم دولت دونالد ترامپ برای بازبینی توافق اتمی گفت: «‌آنچه امروز می‌توانم بگویم این است که ما باید مطمئن شویم که آنها طبق توافق عمل می‌کنند. بهرحال کارهای بسیاری است که رژیم ایران خارج از این توافق انجام می‌دهد، تکثیر تروریسم، تسلیحات، نقض آزمایشات موشکی، کارهایی که ما باید نسبت به آنها تحریم اعمال کنیم.

من فکرمی کنم ما باید تحریم هایمان را علیه رژیم ایران در رابطه کارهایی که خارج از این توافق انجام می‌دهد، تشدید کنیم علاوه بر این‌که مطمئن شویم این توافق را به‌شدت اعمال کنیم، توافقی که من نه از آن حمایت کردم و نه علاقه‌یی به آن داشتم، زیرا حتی اگر آنها به توافق پایبند هم باشند به سلاح اتمی دست خواهند یافت و من نمی‌خواهم ببینم که چنین چیزی واقع شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/357ad56c-68ae-4a4c-b719-f1135916ce3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات