728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: وضعیت دریاچه ارومیه نگران‌کننده است

دریاچه ارومیه
دریاچه ارومیه
نماینده مجلس ارتجاع از ارومیه: در حال حاضر وضعیت دریاچه ارومیه اسف‌بار و نگران‌کننده است.
نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی
                   نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی

خبرگزاری حکومتی میزان، نادر قاضی‌پور عضو مجلس ارتجاع روز پنچ‌شنبه 23شهریور 96 در یک جنگ باندی زیرآب کارگزاران دولت آخوند روحانی را زد و به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر وضعیت دریاچه ارومیه اسف‌بار و نگران‌کننده است».
 
نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی
           نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی

او در بیان این‌که همه جای این دریاچه در حال حاضر سفید شده است و آب کمی درون آن وجود دارد و حتی درون این آب‌ها هم نمکزار شناور است افزود: «با وجود سفرهای مطالعاتی، سخنرانی‌ها، گردهمایی‌ها و بازدیدهای متعدد هیچ‌کدام از این اقدامات کارساز نبوده است».
 
بیشتر بخوانید:نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی
           نمای از حال و روز دریاچه های ایران در حاکمیت آخوندی

شما ایران را به گورستان تبدیل کردید
در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت آخوند حسن روحانی، نماینده مجلس ارتجاع نادر قاضی‌پور ضمن حمله به وزیر پیشنهادی نیرو گفت: «مشکلات آبی در کشور ما که در یکی از مناطق خشک جهان قرار گرفته به‌دلیل مدیریت ناکارآمد است».
این نماینده مجلس رژیم ضمن یادآوری سیاستهای میهن برباده وزیر پیشنهادی آخوند روحانی گفت: «در زمان وزارت شما اقدامی در مورد بسته شدن حق‌آبه‌ رودخانه هیرمند نشد و سیستان و بلوچستان به این روز افتاد.»
وی افزود: «امروز خوزستان با مشکلات عدیده روبه‌روست که زیبنده مردم این منطقه نیست، آیا برنامه‌یی برای حل این مشکلات دارید؟»
این نماینده مجلس رژیم ضمن یادآوری سیاستهای ویرانگر دولت آخوند روحانی به گوشه‌یی از این سیاست‌ها اشاره کرد و گفت: «در زمان مدیریت شما در وزارت نیرو چندین دریاچه خشک شد و سطح آب دریاچه ارومیه که آقای رئیس‌جمهور در برنامه‌های خود به آن اشاره می‌کنند و زندگی چندین میلیون نفر به آن بستگی دارد، 4متر کاهش پیدا کرد. سهم شما در قتل دریاچه ارومیه حداکثری است. امروز پساب‌های صنعتی به دریاچه ارومیه ریخته می‌شود، آیا برنامه‌یی برای حل این مشکل دارید؟»
این نماینده مجلس رژیم ضمن حمله به بیطرف، وزیر پیشنهادی دولت روحانی گفت: «آقای بی‌طرف شما با سد زدن ایران را به جای گلستان به گورستان تبدیل کردید و به جای استفاده از تکنولوژی قنات، قنات‌های کشور را خشک کردید».

آخرین وضعیت دریاچه‌ها و تالابهای ایران را در مقاله «اختاپوس مرگ بر زیست بوم ایران» مطالعه کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0eb99a8-2063-4f07-9182-ff1bace526ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات