728 x 90

بهره‌برداری خامنه‌ای از پاکسازی قومی مسلمانان میانمار

خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع
ولی‌فقیه ارتجاع که در قبال بحرانهای گریبانگیر رژیم به‌خاطر برنامه بمب‌سازی اتمی و دخالتهای جنایتکارانه‌اش در منطقه سکوت اختیار کرده، تلاش کرد از فجایع ضدانسانی در پاکسازی قومی مسلمانان میانمار برای توجیه دخالتهای جنایتکارانه فاشیسم مذهبی بهره‌برداری کند.

خامنه‌ای بدون این‌که جرأت کند از همدستی با بشار اسد در کشتار صدها هزار تن از مردم سوریه حرفی بزند، به توجیه دخالتهای فرقه‌گرایانه و تروریستی حکومت آخوندی پرداخت و با دجال‌بازی مسخره‌یی ضمن حمله به دبیرکل ملل‌متحد و مدافعان حقوق‌بشر به‌خاطر محکوم کردن مجازاتهای ضدانسانی توسط قضاییه رژیم ولایت‌فقیه، گفت:
این کارها را باید بکنند. وَالّا این‌که حالا ما بنشینیم یک گوشه‌یی محکوم کنیم، چه فایده‌ای دارد این محکوم کردن؟ دبیرکلّ سازمان ملل محکوم کرده است؛ خیلی زحمت کشیده! باید یک اثر عملی داشته باشد. آنجایی که سیاستهایشان اقتضا می‌کند، گاهی اوقات به‌خاطر زیر فشار قرار گرفتن یک مجرم در یک کشوری، زمین را به آسمان می‌رسانند، فریاد می‌کنند، داد می‌زنند، یک مجرمی در یک جایی مجازات شده! این‌جا چند هزار نفر کشته شده‌اند -که آمارشان درست مشخّص نیست؛ یعنی اجازه نمی‌دهند که آمار شناخته بشود- چند ده‌هزار نفر آواره شده‌اند و متأسّفانه به‌هیچ‌وجه عکس‌العملی مشاهده نمی‌شود...
جمهوری اسلامی این افتخار را برای خودش باید حفظ کند که علناً و صریحاً علیه ظلم حرف بزند؛ چه این ظلم در مناطق اشغال‌شده‌ به‌وسیله‌ی صهیونیستها باشد، چه در کشور یمن و بمباران مردم یمن باشد، چه در بحرین باشد، چه در میانمار و چه در هر نقطه‌ی دیگری.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91d2e5cd-863c-4b91-850d-f224eb4a4997"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات