728 x 90

۴۰کشته و مجروح بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاجرود

۱۱ کشته در اثر سقوط اتوبوس
۱۱ کشته در اثر سقوط اتوبوس
ساعت۲ بامداد امروز سه‌شنبه 21شهریور 96 یک دستگاه اتوبوس در محور قدیم جاجرود به سمت تهران در منطقه جاجرود واژگون شد و متأسفانه 11تن کشته و 28تن مصدوم شدند.

به گزارش رسانه‌های حکومتی مسافران این اتوبوس تکمیل بودند که با راننده و کمک راننده تعداد آنها به ۳۹نفر می‌رسید. ۲۸نفر در این حادثه آسیب دیدند که بر اثر شدت حادثه برخی از آنها داخل اتوبوس گرفتار شدند. این اتوبوس از کرج به سمت ساری در حال حرکت بوده است.

خاطر نشان می‌شود، بر اساس آخرین آمارهای جهانی، رژیم آخوندی در میان 190کشور، رده 189 را در تصادفات جاده‌یی داراست. در گزارشی که خبرگزاری حکومتی ایسنا در سال 94 ارائه کرد خبر از مرگ سالانه 18هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌یی داد که معادل سقوط ۶۰فروند هواپیمای مسافری با ۳۰۰سرنشین است.

بیشتر بخوانید:‌
 

مینی‌بوس کارکنان معدن در شمال استان فارس واژگون شد

روز یکشنبه 12شهریور 96 با واژگونی مینی‌بوس کارکنان معدن در شمال استان فارس در محور صفاشهر به شیراز روبه‌روی روستای بیان، 13کارمند هموطن مصدوم شدند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس از دادن جزئیات بیشتر این حادثه خودداری کرد.

تصادف اتوبوس دختران دانش‌آموز اهل میناب

با کمال تأسف در حادثه تصادف جاده داراب شماری از دختران دانش‌آموز اهل میناب جان باختند. ‎معاون عملیات سازمان اورژانس گفت: تلفات تصادف اتوبوس دانش‌آموزان به ۱۶نفر می‌رسد. حال 13دانش آموز دختر نیز وخیم است. در این حادثه 33دختر دانش‌آموز مجروح شدند. به گزارش آسوشیتدپرس آنها قصد داشتند در کنفرانس دانش‌آموزان با استعداد در شیراز شرکت کنند.

آسوشیتدپرس افزود:‌ رژیم ایران با داشتن حدود 17هزار کشته در سال بر اثر حوادث جاده‌یی یکی از بدترین سوابق ترافیکی جهان را داراست.

با کمال تأسف واژگون شدن اتوبوس دختران دبیرستانی در تربت حیدریه 2کشته و 42مجروح به‌جا گذاشت.
این اتوبوس از مشهد به سمت شهرکرد در حال حرکت بود که در کیلومتر 25کمربندی تربت حیدریه از مسیر منحرف و واژگون شد.
این اتوبوس حامل 44سرنشین دختر یکی از هنرستانهای شهرکرد بود که متأسفانه تاکنون 2تن جان باختند و 42تن مجروح شدند.

مشاور وزیر راه رژیم: جاده‌های کشور سالانه ۱۷هزار قربانی می‌گیرد

مشاور وزیر راه کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه اول دی 94 در سالن شهرداری قزوین اعلام کرد: سالانه حدود ۱۷هزار نفر در جاده‌ها کشته می‌شوند. سعید معیدفر افزود: ”هنوز هم بالاترین آمار تلفات جاده‌یی به ایران اختصاص دارد“.
بانک جهانی در بررسی و مطالعات خود، وضعیت حوادث جاده‌یی در ایران را بحرانی عنوان کرده است. بیمه مرکزی رژیم هم اعلام کرده است ایران از نظر تصادفات جاده‌یی، در میان ۱۹۰کشور جهان، رتبه ۱۸۹ را دارد و تنها از سیرالئون در غرب آفریقا جلوتر است.
خبرگزاری حکومتی مهر دو سال پیش با اشاره به میانگین شمار کشته‌ها و زخمی‌ها در اثر تصادف در جاده‌های ایران نوشته بود: «گویی هر سال در ایران یک زلزله بزرگ با این مقدار کشته و زخمی اتفاق می‌ا‌فتد. هم‌چنین تعداد تلفات جاده‌های کشور در سال، با تلفات یک جنگ تمام‌عیار برابری می‌کند“.
29مرداد 1394- سازمان پزشکی قانونی رژیم اعلام کرد: طی سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، ۹۷هزار و ۲۷۲نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و ایران از نظر تصادفات رانندگی در بین ۱۹۰کشور جهان، رتبه ۱۸۹ را دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90c401d4-6c3b-44ea-9e42-afaad7f36370"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات