728 x 90

تلویزیون اورینت:‌ انتخاب مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

انتخاب مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
انتخاب مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران
اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه 20شهریور 96 گزارشی از انتخاب مسؤل اول سازمان مجاهدین خلق ایران پخش کرد که در زیر می‌آید:
اپوزیسیون ایران در تیرانا پایتخت آلبانی و پنج پایتخت دیگر در اروپا کنگره‌اش را برگزار کرد. در این کنگره زهرا مریخی به‌عنوان دبیرکل جدید انتخاب شد. او گفت سازمان مجاهدین خلق ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری آماده است تا با کمک مردم ایران رژیم آخوندی را سرنگون کند.

موسی افشار عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت ایران در این باره توضیح می‌دهد:
بر اساس آئین نامه داخلی سازمان مجاهدین خلق ایران هر دو سال انتخابات برای تعیین مسئول اول برگزار می‌شود. به‌دلیل شرایطی که طی سالهای گذشته سازمان مجاهدین خلق در اردوگاه لیبرتی و اشرف با آن روبه‌رو بود خانم زهره اخیانی که در سال ۲۰۱۱انتخاب شده بود در منصب دبیرکلی به کار خود ادامه داد.
 
اکنون شاهد یک انتخابات جدید هستیم. مهم این است که در این مرحله رژیم ایران در بدترین وضعیت قرار دارد چرا که این رژیم در انتخابات ریاست جمهوری‌اش شکست خورد. اپوزیسیون ایران و ستون فقراتش یعنی سازمان مجاهدین خلق در بهترین وضعیت انسجام و پیشرفت هستند. این انتخابات جدید نشان‌دهنده آمادگی برای سرنگون کردن رژیم حاکم بر ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c61192d-c090-496c-9a31-a6916ab583b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات