728 x 90

تجمعهای اعتراضی در تهران، اهواز، آبادان، مشهد، ملایر و ساوه + فیلم و عکس

تجمع اعتراضی  هزار تن از پرسنل مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات
تجمع اعتراضی هزار تن از پرسنل مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات
روز یکشنبه 19شهریور اقشار مختلف میهنمان در تهران، اهواز، آبادان، مشهد، ملایر و ساوه تجمع اعتراضی و تظاهرات برگزار کردند.

در تهران صبح امروز بیش از هزار تن از پرسنل مخابرات روستایی در مقابل شرکت مخابرات ایران در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند. تجمع‌کنندگان که از شهرها و استانهای مختلف به تهران رفته بودند خواستار انعقاد قرارداد دائم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند.


غارت‌شدگان مؤسسه‌های وابسته به سپاه پاسدران در مشهد و ملایر روز یکشنبه تظاهرات کردند و علیه کارگزاران دزد و غارتگر رژیم شعار دادند.
در مشهد تظاهرکنندگان شعار می‌دادند به حکم دین اسلام قطع بشه دست دزدان 



و تظاهرکنندگان در ملایر شعار می‌دادند: این بانک مرکزیه یا مرکز دزدیه و امروز و فردا کردند، به ما دروغ گفتند و جوادی جوادی این آخرین اخطار است.


در اهواز نیز کارگران شهرداری کوت عبدالله در مقابل شورای قلابی شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به پرداخت نشدن 3تا 9ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند


در آبادان کارگران شرکت به کار شیوا در منطقه دو شهرداری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دستمزد پنج ماه گذشته در مقابل ساختمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.


در ساوه نیز روز یکشنبه باغداران در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات باغات خسارت دیده خود بر اثر سرما در محوطه اداره کشاورزی رژیم در این شهر تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af316fcf-583a-46f3-9571-253e3a4ab0ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات