728 x 90

حملات دقیق شبیه سازی شده علیه کره شمالی

شبیه سازی حمله به کره شمالی
شبیه سازی حمله به کره شمالی
هواپیماهای کره جنوبی و متحدان آن حملات دقیق شبیه سازی علیه کره شمالی انجام دادند.

تلویزیون سی.ان.ان 12شهریور 96:
همان‌طور که انتظار می‌رفت کره شمالی قدرت‌نمایی مشترک آمریکا و کره جنوبی را محکوم کرد. هواپیماهای سئول و متحدان حملات دقیق شبیه سازی شده‌ای را علیه شمال انجام دادند.

در رسانه‌های دولتی، پیونگ یانگ گفت این یک عمل شتاب‌زده بوده است.
خبرنگار سی.ان.ان در کره شمالی:‌ در حالی که هر ساعت در این جا در پیونگ یانگ مارش پخش می‌شود واکنش اولیه کره شمالی به بمبارانی که توسط آمریکا و کره جنوبی انجام شد نسبتاً آرام بود.

کره شمالی در بیانیه اولیه خود این پرواز هواپیماها را اقدامی عجولانه خواند و گفت آمریکا از پرتاب موشکهای میانبرد آن برفراز ژاپن ناراحت است، البته آمریکا گفت این پروازها پاسخ مستقیمی به تحریکات کره شمالی است با این‌حال کره شمالی هنوز نگفته است که آیا قصد دارد پرتابهای خود را تشدید کند یانه؟

اگر چه ما می‌دانیم ممکن است هر لحظه ‌این پرتابها صورت گیرد و کره شمالی طی بیانیه‌یی اعلام کرد:
«ما اقیانوس آرام را که در آن پایگاههای نیروهای آمریکایی امپریالیست متجاوز قرار دارند هدف قرار خواهیم داد. نباید لحظه‌ای فراموش شود که کل کره جنوبی می‌تواند به خرابه تبدیل شود».

کره شمالی قول این حملات را می‌دهد اما معلوم نیست که آمریکا چگونه پاسخ خواهد داد. ما می‌دانیم که دونالد ترامپ و نخست‌وزیر ژاپن طی هفته ۲بار تماس تلفنی داشته‌اند. نخست‌وزیر ژاپن می‌گوید آمریکا و ژاپن کاملاً بر روی استراتژی پیشروی و نحوه برخورد با مشکل کره شمالی در توافق هستند.

تنها مشکل این است که چین باید در این امر درگیر شود. چین متعهد شده است سهم خود را در مورد تحریمهای شورای امنیت به‌جا می‌آورد

چین البته تا آنجا پیش نمی‌رود که پیونگ یانگ را فلج کند و آن را مجبور کند پای میز معامله از موضع ضعف بیاید و بخواهد دست از تسلیحات خود بردارد. کره شمالی می‌گوید هرگز این کار را نخواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccde17db-4822-4e90-8795-e3275b2c8d57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات