728 x 90

شکست دور سوم مذاکرات انگلستان و اتحادیه اروپا

سومین دور مذاکرات انگلستان با اتحادیه اروپا
سومین دور مذاکرات انگلستان با اتحادیه اروپا
دور سوم مذاکرات مربوط به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا به پایان رسید اما هم‌چنان ترسیم چشم‌انداز یک توافق جامع و کلی بین آنها بعید به نظر می‌رسد.

مذاکرات در محل کمیسیون اروپا در بروکسل دنبال می‌شود. میشل بارنیه مذاکره‌کننده ارشد کمیسیون اروپا اعلام کرد نمی‌توان گفت در دور سوم مذاکرات، پیشرفت قاطعی حاصل شده است.

وی در کنفرانس مطبوعاتی که در ساختمان کمیسیون اروپا برگزار می‌شد گفت دولت ترزا می خود را به انجام تعهداتی که اتحادیه اروپا پس از خروج انگلستان در قبال اشخاص ثالث پذیرفته است، متعهد نمی‌داند.

میشل بارنیه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره روند پیشرفت مذاکرات، گفت: «انگلستان می‌خواهد نظر خود را کاملاً تحمیل کند و کنترل روند مذاکرات را در دست بگیرد. آنها تنها می‌خواهند نظر خود را به کرسی بنشانند. آنها هم‌چنین می‌خواهند قوانین و نظرات خود را به اتحادیه اروپا تحمیل کنند. تنها می‌توانم بگویم که احقاق این امر کاملاً غیرممکن است. شما نمی‌توانید بیرون بازار مشترک بمانید اما برای قوانین داخلی آن تصمیم بگیرید».

دیوید دیویس، نماینده انگلستان در این کنفرانس خبری گفت اولویت دولت انگلستان در مذاکرات بی‌تردید قوانین انگلستان و احترام به حقوق و منافع شهروندان این کشور است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d25ca2eb-8a89-4836-81e7-b9ba2fbd47f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات